Odesseiron Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vi feiet gulvet med motstanderne i samarbeidsmodusen. Les hele saken Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det folk sjelden tenker på er at gamle klassikere er gode pga nostalgi og hvordan de var i forhold til andre spill på den tiden. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Funfact: I gamle Syndicate er 'Voss' hovedstaden i Norge. Dette pga at en kamerat av meg som jobbet i Bullfrog på den tiden syntes at dette var langt morsommere enn kjedelige Oslo. 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det folk sjelden tenker på er at gamle klassikere er gode pga nostalgi og hvordan de var i forhold til andre spill på den tiden. Det er sant at snittkvaliteten er høyere, men syndicate har holdt seg ganske bra med unntak av grafikk og lyd. AtW Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Man må jo nesten kjøpe dette spillet bare fordi EA dropper Online Pass Kilde Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Funfact: I gamle Syndicate er 'Voss' hovedstaden i Norge. Dette pga at en kamerat av meg som jobbet i Bullfrog på den tiden syntes at dette var langt morsommere enn kjedelige Oslo. Kan man spille i Norge? Hvordan type spill var dette Syndicate, hører så my om det nå fortiden Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Funfact: I gamle Syndicate er 'Voss' hovedstaden i Norge. Dette pga at en kamerat av meg som jobbet i Bullfrog på den tiden syntes at dette var langt morsommere enn kjedelige Oslo. Kan man spille i Norge? Hvordan type spill var dette Syndicate, hører så my om det nå fortiden Om jeg ikke husker feil er scandinavia ett brett, men ikke norge alene. Ikke at det har noe spesiell innvirkning på spillet, det foregår utelukkende i dystopiske byer AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Man må jo nesten kjøpe dette spillet bare fordi EA dropper Online Pass Kilde Og det gjer dei nok fordi pressemottakinga så longt har vore distinkt lunken, prega av ein meh-kjensle og ei litt apatisk erkjenning av at vi stort sett er metta på near-future-FPS, med eller uten ein gimmickmekanikk som breaching. At det er eit gammalt navn som Syndicate som vert redusert til nok ein middelmådigheit fører heller ikkje med seg mykje godt frå pressa. Dei som framleis kjøper CoD kvart år har neppe nokon kjennskap til Syndicate, så då er det best å prøve å tekkes folk. Snart får vi vel høyre om at du kan få dilldall til Mass Effect 3 viss du kjøper Syndicate ("CYBERPUNK RIFLE!"). Endret 1. februar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jau. Det tror jeg nok du har helt rett i, desverre. Noe sier meg at om jeg noen gang skal spille dette blir det når det ligger på undersiden av 100,- , og for litt enkel og kjapp coop(morro?). Ikke at det trenger å være så alt for lenge til Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvordan type spill var dette Syndicate, hører så my om det nå fortiden Hovedbiten av spillet var i grunn et taktisk skytespill. Du valgte ut opptil 4 agenter, som du brukte til å løse forskjellige oppdrag. Noen ganger skulle du drepe en bestemt person, andre ganger rekruttere forskere og slikt. Hvert brett var en liten by, og det var mulig å kjøre rundt i bil. Politiet patruljerer, og gikk til angrep dersom du hadde våpen ute. Mellom oppdragene kunne du bruke penger enten på nye våpen og modifikasjoner av agentene dine (som egentlig er folk selskapet ditt har kidnappet og så hjernevasket), eller investere i forskning og utvikling av nytt utstyr og bedre modifikasjoner. Spillet var ganske enkelt sammensatt, men morsomt for det. Det var ingen konsekvenser for handlingene dine, så du kunne være helt kølle og skyte ned alle rundt deg, men som regel var du bedre tjent med å hjernevaske dem til å følge deg rundt. Da kunne de i det minste fungere som kjøttskjold dersom du ble angrepet. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er godt å se at noen tar bladet fra munnen og kan være kritiske til et spill i en forhåndsanmeldelse, spesielt med tanke på hvordan industrien har blitt, hvor uferdige, upolerte produkter dyttes ut på markedet med kryssede fingre mens et helt team jobber med å lappe sammen det som ikke fungerer til senere. Hvis flere spilljournalister gjorde som deg, Lasse, ville kanskje flere utviklere/utgivere tenke seg om en eller to ganger før de krever fullpris av et spill som kanskje kunne trengt litt ekstra puss. Misforstå meg rett, Syndicate er ikke den største synderen der ute - spillet ser kompetent nok ut, og jeg tipper at det i verste fall blir en middelmådig affære - men det fins plenty med andre utviklere som hadde hatt godt av et lite spark bak og viten om at folk følger med og ikke betaler full pris for hva som helst. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Syndicate var først og fremst genialt fordi det skilte seg ut. Forventer ikke at det skal gi noe lignende igjen, like lite som jeg forventer at kommende Terminator-filmer skal ha samme effekt som den første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå