Gå til innhold

Sniktitt: Syndicate (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funfact: I gamle Syndicate er 'Voss' hovedstaden i Norge. Dette pga at en kamerat av meg som jobbet i Bullfrog på den tiden syntes at dette var langt morsommere enn kjedelige Oslo. :)

 

Kan man spille i Norge?

Hvordan type spill var dette Syndicate, hører så my om det nå fortiden

Lenke til kommentar

Funfact: I gamle Syndicate er 'Voss' hovedstaden i Norge. Dette pga at en kamerat av meg som jobbet i Bullfrog på den tiden syntes at dette var langt morsommere enn kjedelige Oslo. :)

 

Kan man spille i Norge?

Hvordan type spill var dette Syndicate, hører så my om det nå fortiden

 

Om jeg ikke husker feil er scandinavia ett brett, men ikke norge alene. Ikke at det har noe spesiell innvirkning på spillet, det foregår utelukkende i dystopiske byer

 

AtW

Lenke til kommentar

Man må jo nesten kjøpe dette spillet bare fordi EA dropper Online Pass

Kilde

 

 

Og det gjer dei nok fordi pressemottakinga så longt har vore distinkt lunken, prega av ein meh-kjensle og ei litt apatisk erkjenning av at vi stort sett er metta på near-future-FPS, med eller uten ein gimmickmekanikk som breaching. At det er eit gammalt navn som Syndicate som vert redusert til nok ein middelmådigheit fører heller ikkje med seg mykje godt frå pressa.

 

Dei som framleis kjøper CoD kvart år har neppe nokon kjennskap til Syndicate, så då er det best å prøve å tekkes folk. Snart får vi vel høyre om at du kan få dilldall til Mass Effect 3 viss du kjøper Syndicate ("CYBERPUNK RIFLE!").

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hvordan type spill var dette Syndicate, hører så my om det nå fortiden

Hovedbiten av spillet var i grunn et taktisk skytespill. Du valgte ut opptil 4 agenter, som du brukte til å løse forskjellige oppdrag. Noen ganger skulle du drepe en bestemt person, andre ganger rekruttere forskere og slikt. Hvert brett var en liten by, og det var mulig å kjøre rundt i bil. Politiet patruljerer, og gikk til angrep dersom du hadde våpen ute.

 

Mellom oppdragene kunne du bruke penger enten på nye våpen og modifikasjoner av agentene dine (som egentlig er folk selskapet ditt har kidnappet og så hjernevasket), eller investere i forskning og utvikling av nytt utstyr og bedre modifikasjoner.

 

Spillet var ganske enkelt sammensatt, men morsomt for det. Det var ingen konsekvenser for handlingene dine, så du kunne være helt kølle og skyte ned alle rundt deg, men som regel var du bedre tjent med å hjernevaske dem til å følge deg rundt. Da kunne de i det minste fungere som kjøttskjold dersom du ble angrepet.

Lenke til kommentar

Det er godt å se at noen tar bladet fra munnen og kan være kritiske til et spill i en forhåndsanmeldelse, spesielt med tanke på hvordan industrien har blitt, hvor uferdige, upolerte produkter dyttes ut på markedet med kryssede fingre mens et helt team jobber med å lappe sammen det som ikke fungerer til senere. Hvis flere spilljournalister gjorde som deg, Lasse, ville kanskje flere utviklere/utgivere tenke seg om en eller to ganger før de krever fullpris av et spill som kanskje kunne trengt litt ekstra puss.

 

Misforstå meg rett, Syndicate er ikke den største synderen der ute - spillet ser kompetent nok ut, og jeg tipper at det i verste fall blir en middelmådig affære - men det fins plenty med andre utviklere som hadde hatt godt av et lite spark bak og viten om at folk følger med og ikke betaler full pris for hva som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...