Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liten klump på testikkel

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi turnusleger kan ikke en dritt.

De har ikke nok viten og undersøker ikke godt nok.

Denne teorien holder nok ikke helt inn. Turnusleger har selvsagt ikke den erfaringen en "gammel" allmennpraktiserende lege har, til gjengjeld er de fleste livredde for å gjøre feil, og derfor ekstra grundige i undersøkelsene sine.

Jeg vet av egen erfaring, for hadde det ikke vært for en turnuskandidat med nervene omtrent utenpå huden, hadde jeg ikke levd i dag. Han var eneste grunn til at det fastlegen avfeide med "vi får vente litt og se" ble oppdaget og operert i tide.

Lenke til kommentar

Fordi turnusleger kan ikke en dritt.

De har ikke nok viten og undersøker ikke godt nok.

Denne teorien holder nok ikke helt inn. Turnusleger har selvsagt ikke den erfaringen en "gammel" allmennpraktiserende lege har, til gjengjeld er de fleste livredde for å gjøre feil, og derfor ekstra grundige i undersøkelsene sine.

Jeg vet av egen erfaring, for hadde det ikke vært for en turnuskandidat med nervene omtrent utenpå huden, hadde jeg ikke levd i dag. Han var eneste grunn til at det fastlegen avfeide med "vi får vente litt og se" ble oppdaget og operert i tide.

Godt å høre at noen har god erfaring med dem.

Selv har jeg veldig dårlig erfaring med turnusleger.

Om de er usikre kan de tilkalle kirurge/spesialister som kan uttale seg.

Lenke til kommentar

+1 på dårlig opplevelser med turnusleger. Da jeg brakk scafoidbenet i høst møtte jeg en frekk liten bedreviter som satt og klemte på bruddet for å være sikker på at jeg hadde vondt. Likevel konkluderte han med at det ikke var brudd og sendte meg hjem. På vei ut ble jeg stoppet i døra av en ordentlig lege, som heldigvis hadde tatt en titt på røntgetbildene og så at det var et komplisert brudd.

Trådstarter, se en ordentlig lege. Ikke kult å spare penger når det gjelder helse. Hvis du har vært så ofte hos legen nærmer du deg kanskje grensen på frikort også.

Lenke til kommentar

Hadde frikort i fjor, grunnet helt andre problemer. Sjekket meg nettopp for karpaltunellsyndrom hos spesialist, da det er arvelig, og finnes i familien. Har opplevd en del prikking i den ene hånden, samt at jeg har litt komplikasjoner fra en bristet knoke, så tenkte jeg kunne sjekke ut nervelederne. Det var 500 kroner ut av vinduet, ettersom nervene mine fungerer som de skal.(Har ihvertfall fått bekreftet at de funker).

Ser for meg at det ikke akkurat er gratis å ta ultralyd av ballene heller...

Postet av anonym: e0504cc9d3c5f58a326020f0cc651a15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...