solsvik2 Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Skal endelig inn i forsvaret, og da jeg ble spurt om hvor jeg ville falt valget lett på GSV. Er det flere her som skal, eller tidligere GSV'ere som har superkule/kjipe ting å fortelle? Er selv sykt gira hvertfall, og kan nesten ikke vente! Skal inn til sommeren. Lenke til kommentar
Fisketorg Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Skal selv inn, men det blir ikke før halvåret etter i januar. Gleder meg ekstremt! Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Skal selv inn, men det blir ikke før halvåret etter i januar. Gleder meg ekstremt! Ah, digg! Føler meg litt heldig som får rekrutten om sommeren istedetfor vinteren og 30 minus men! men hadde uansett hvert verdt det! Satser jeger eller? Lenke til kommentar
opar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg skal inn sommeren 2012, det gledes. Lenke til kommentar
Snowballen Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg skal inn nå til sommeren. Gleder meg som ei bikkje. Skulle egentli inn i Januar 2011, men blei noe kluss med helsa så jeg har ventet i over et år nå! =) Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg skal inn nå til sommeren. Gleder meg som ei bikkje. Skulle egentli inn i Januar 2011, men blei noe kluss med helsa så jeg har ventet i over et år nå! =) Haha, samme her. Skulle egentlig inn da jeg og, men ble tjenesteudyktig Søkte du deg dit selv eller ble du bare satt der? Lenke til kommentar
magnuszor Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg er på GSV nå. Jeg har vært her i 8 mnd'er. Spør meg om hva som helst. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg er på GSV nå. Jeg har vært her i 8 mnd'er. Spør meg om hva som helst. Ble jeger eller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Dimiterte i januar, var vinterkontigent. Kan besvare spørsmål om det er ønskelig. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Okai, hvis man er motivert, hva er sjansene for å bli jeger? Hørte fra en kompis som er der nå at det absolutt ikke var alle som ville som fikk bli det, men som bare måtte jobbe i leir. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Er man i god fysisk form og er generelt motivert for tjænest skal det godt gjøres å ikke komme seg på grensa. Dersom man er en dass og det skinner tydelig igjennom, kan du bli plassert steder du ikke selv ønsker. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Hva med for å bli patruljefører da? Der må det vel litt ekstra til eller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Det er klart. Du må være ekstremt motivert, aldri vise svakhetstegn og du bør også være en naturlig leder. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Ah, høres bra ut. Hva var du? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 OPS-ass i Sambandstroppen. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hvis du vil bli PF er det bare å insje på å bære sjudukern under øvelsene i GRKP/u og vise at du kan ta litt ansvar i laget. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Til de som skal inn i Juli, søk opp "GSV Juli 2012" på Facebook og bli med i gruppa om dere er gira Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Juli 2012, her og! Fant ikke gruppa, Solsvik. Pass på at den ikke er skjult. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Juli 2012, her og! Fant ikke gruppa, Solsvik. Pass på at den ikke er skjult. Ah, nice! Søkte du deg dit selv eller? Hmm, fiksa det! "GSV Juli 2012" med ett telt som symbol foran Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ah, nice! Søkte du deg dit selv eller? Jepp. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå