RAK-foto Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Aker Bygge i minus 12 grader Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Dette bildet kunne jeg godt tenkt meg uten det "kunstverket" i forgrunnen. Her vet jeg ikke riktig hva det er du vil vise meg - havna eller kunstverket. Et forslag til forbedring kunne vært om du hadde hatt mulighet til å trekke deg litt bakover, slik at hele kunstverket kunne kommet med. Så kunne du valgt en større blenderåpning slik at båtene kom litt mer ut av fokus. Uansett ville jeg plassert kunstverket en god del mer ut av senteret Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Dette bildet kunne jeg godt tenkt meg uten det "kunstverket" i forgrunnen. Her vet jeg ikke riktig hva det er du vil vise meg - havna eller kunstverket. Et forslag til forbedring kunne vært om du hadde hatt mulighet til å trekke deg litt bakover, slik at hele kunstverket kunne kommet med. Så kunne du valgt en større blenderåpning slik at båtene kom litt mer ut av fokus. Uansett ville jeg plassert kunstverket en god del mer ut av senteret HEI Tusen takk for de fine tipsene du ga meg her. Skal ta meg en tur til bare det blir litt varmere i veret. Det er utrolig «surt» ved sjøen i minus 12. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg