Krismeko Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vinterlandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 God komposisjon av et veldig flott landskap. Liker godt bruken av linjer, altså ytterkant av skiløypa starter i hvert sitt nederste hjørne av bildet. Ville allikevel likt å sett mer av himmelen, hvor skjæringen mellom land himmel da i større grad hadde forholdt seg til "rule of thirds". Om du stod oppreist da du tok bildet tror jeg du hadde vunnet endel på å knipse bildet fra en lavere posisjon. Vil også nevne at eksponeringen kunne vært økt noe, for å unngå blå snø. Linker til en artikkel om dette: http://foto.vg.no/tips-og-triks/hvordan-ta-bedre-bilder/fotografering-i-pasken/ 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lekkert.Her falt jeg for det meste..lyset ga en utrolig god stemning.Landskap en bare kan drømme om og setter en i eventyr modus;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vintereventyr! Et vakkert landskapsbilde med fin dybde og god komp. Ser iRobot tipser deg om å ta bilde noe nærmere bakken og jeg kan være enig i det. da ville du fått mer av himmelen og unngått midtstillingen av horisonten.. Uansett et bilde jeg liker. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Synes bildet står seg veldig fint som det er. Med ett lavere standpunkt ville jo det ødelagt en del av dybdefølelsen. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 meget flot og stemningsfuldt vinterbilde Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 PS. det tillader jeg mig at bruke som baggrunn på mit skrivebord i nogle dage Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 God komposisjon av et veldig flott landskap. Liker godt bruken av linjer, altså ytterkant av skiløypa starter i hvert sitt nederste hjørne av bildet. Ville allikevel likt å sett mer av himmelen, hvor skjæringen mellom land himmel da i større grad hadde forholdt seg til "rule of thirds". Om du stod oppreist da du tok bildet tror jeg du hadde vunnet endel på å knipse bildet fra en lavere posisjon. Vil også nevne at eksponeringen kunne vært økt noe, for å unngå blå snø. Linker til en artikkel om dette: http://foto.vg.no/tips-og-triks/hvordan-ta-bedre-bilder/fotografering-i-pasken/ Hei. Takk for fyldig kommentar, og tips. Jeg skal ta en kikk på den artikkelen Lekkert.Her falt jeg for det meste..lyset ga en utrolig god stemning.Landskap en bare kan drømme om og setter en i eventyr modus;) Tusen takk for det, Jan Erik. Fint å være ute når det er sånn Vintereventyr! Et vakkert landskapsbilde med fin dybde og god komp. Ser iRobot tipser deg om å ta bilde noe nærmere bakken og jeg kan være enig i det. da ville du fått mer av himmelen og unngått midtstillingen av horisonten.. Uansett et bilde jeg liker. Hei Morten. Tusen takk for kommentar Synes bildet står seg veldig fint som det er. Med ett lavere standpunkt ville jo det ødelagt en del av dybdefølelsen. Takk for kommentar PS. det tillader jeg mig at bruke som baggrunn på mit skrivebord i nogle dage Hei. Takk for kommentar. Og ja, værsågod, det må du bare gjøre. Jeg har det også selv som bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg