b-real Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Er det flere som har problemer med å starte en ren installasjon av Windows Xp pro engelsk? Jeg personelig har aldri hatt noe problemer med dette, men når jeg prøvde på pappa sin Laptopp og hos nesten samtlige venner så starter installasjonsprogrammet og koppierer helt til den kommer opp med den melding om at "windows koppiere nå filer, vennlig vent". Så står den der i utallige minutter uten at det blir lest noe som helst fra cd-rom-platen. Så da er det ingen aldre valg en å starte med WinM/98SE eller noe annet og så oppdater via det OS'et Er det flere som lider min far og mine venners erfaring? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: B|Real skrev (2002-02-08 15:24):Er det flere som har problemer med å starte en ren installasjon av Windows Xp pro engelsk?Jeg personelig har aldri hatt noe problemer med dette, men når jeg prøvde på pappa sin Laptopp og hos nesten samtlige venner så starter installasjonsprogrammet og koppierer helt til den kommer opp med den melding om at "windows koppiere nå filer, vennlig vent".Så står den der i utallige minutter uten at det blir lest noe som helst fra cd-rom-platen.Så da er det ingen aldre valg en å starte med WinM/98SE eller noe annet og så oppdater via det OS'etEr det flere som lider min far og mine venners erfaring? Har oppdaget dette jeg også, men etter en stund venting begynner den faktisk å tusle igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Så det er bare å la den tusle å gå altså. Huff...håper Windows mekker på den løsningen i fremtiden. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Dersom du starter installasjonen fra DOS, bør du kjøre inn smartdrv.exe først. Dette gjør at installasjonen går MYE fortere. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 15:24, B|Real skrev:Er det flere som har problemer med å starte en ren installasjon av Windows Xp pro engelsk?Jeg personelig har aldri hatt noe problemer med dette, men når jeg prøvde på pappa sin Laptopp og hos nesten samtlige venner så starter installasjonsprogrammet og koppierer helt til den kommer opp med den melding om at "windows koppiere nå filer, vennlig vent".Så står den der i utallige minutter uten at det blir lest noe som helst fra cd-rom-platen.Så da er det ingen aldre valg en å starte med WinM/98SE eller noe annet og så oppdater via det OS'etEr det flere som lider min far og mine venners erfaring? Jeg har "clean" installert Win XP Pro eng utallige ganger uten noen problemer. Det enkleste er å boote fra CD'en. Dersom du ønsker å installere fra DOS (boot disk) må du huske å kjøre SMARTDRV.EXE FØR du installere XP'en. Uten smartdrv kan det ta 1-2 timer å kopiere installasjonen filene, med smartdrv tar det en brøkdel av tiden. Håper du fikk svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Joda...har fått det. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå