paithlezz Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei Ble ferdig med alle kjøretimene mine og alle kursene for over et år siden. Sikkerhetskurset, som var siste delen, hadde jeg i mars, og hadde da godkjent alle trinnene av kjørelæreren. Ikke orket å ta teorien før idag, og jeg har nå bestått. Læreren sa jeg måtte ringe han og si at jeg hadde klart teorien, så skulle han melde meg opp til oppkjøring. MEN siden det nå har gått 1 år siden jeg snakket med han sist, kommer han nok til å tvinge på en dobbeltime for å sjekke om jeg har glemt noe. Flere som har sagt dette om denne fyren. Det jeg lurte på, er om det er mulig å ringe direkte til trafikkstasjonen/vegvesenet å melde meg opp, siden alt av data om meg osv skal være "meldt opp" som han sa. Trinn 4 var vel det siste hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 jada, du kan melde deg opp selv, men du er nødt til å leie bil av en kjøreskole. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Selv hadde jeg bare total 2 kjøretimer (de som var obligatoriske), resten valgte jeg utifra det billigste jeg fant. Totalt fikk jeg lappen på under 15000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå