ponas Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 *dropp det som står i kursiv om du ikke er i humør for historier. Hei! Her i går måtte jeg dessverre avlive mitt kjære AKG 518 etter at jeg etter masse prøving tydeligvis feila i å fikse den lause gummien på jackpluggen. Tapet er selvsagt min skyld og vanskelig å fordøye, men sånn er nå livet noen ganger. HELDIGVIS har jeg snart bursdag, og da har jeg endelig en unnskyldning for å kjøpe meg en erstattning! Dessverre står jeg fast på hvilke muligheter jeg har, og jeg spør derfor dere om hjelp. Jeg elsket (!!!) min 518, et par øretelefoner som helt klart er de beste jeg noen gang har prøvd/eid/ødelagt, og jeg har egentlig lyst å kjøpe meg en av dens dobbeltgjengere, men jeg innser nå at modellen nå begynner å bli litt gammel, og gjør det derfor lurt å kjøpe et nyere, da de KAN være bedre, selv om jeg tviler på det. Jeg er også åpen for forslag på andre merker, men det skal mye til for å knekke AKG! Krav til nye hodetelefoner; Pris; Har satt en øvere grense på maks. 11-1200. Bruksområde; Kommer definitivt til å bruke øreklokkene mest til musikk. Litt spilling kan forekomme, men jeg satser på at hvis kvaliteten er god på musikk, så er den også god på stemmer, diverse lyder og andre ting. Kvalitet; Skal kunne vare noen år, så en viss kvalitet på ledningen, plugg og selve klokkene må jeg ha. Støydemping; At de holder lyden inne setter jeg kanskje ett høyere krav til nå ettersom jeg snart skal begynne å studere på høgskole, da jeg helst ikke vil risikere å forstyrre andre flinke elever. At de ikke slipper annen lyd utenfra inn er også en fordel, men siden jeg ikke bor hjemme hos mamma lenger trenger de ikke være helt potte tette. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Audio Technica ath-m50 eventuelt beyerdynamic dt770 er meget gode kandidater rundt den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå