FlyingThenDying Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg vet at geografi og samfunnsgeografi på videregående er veldig like. Er det andre fag på videregående som også likner veldig på hverandre. Kanskje noe samfunnsfag eller noe slikt. Tanken er å skaffe billige seksere og øke snittet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da må de nesten se på disse; Realfag – programfag Språk, samfunnsfag og økonomi – programfag Alle er 140 timers valgfrie programfag. Jeg vil si at for eksempel Geofag 1 og Geofag 2 er fag som likner veldig på hverandre og som er lett å få en god karakter i, dersom interessen er der. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mediekunnskap og norskfaget har fine synergier. Da jeg hadde norskeksamen for noen år siden var to av oppgavene sånn omtrent tatt ut av mediekunnskappensumet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg vet at geografi og samfunnsgeografi på videregående er veldig like. Er det andre fag på videregående som også likner veldig på hverandre. Kanskje noe samfunnsfag eller noe slikt. Tanken er å skaffe billige seksere og øke snittet. Samfunnsgeografi er en del av geografifaget. Da er det ikke rart de likner på hverandre, de er det samme faget. markedsføring og ledelse likner på entreprenørskap. R-matte og fysikk likner til en viss grad på hverandre. Sosiologi har jeg ikke hatt, men jeg har hørt at det likner på samfunnsfag. Endret 2. februar 2012 av Zarac Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Sosiologi, samfunnsfag og psykologi er alle fag som ligner hverandre. Spesielt psykologi 2 har mye likhet i pensum som sosiologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå