Barry White Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! I forbindelse med et skjermkort fikk jeg for noen uker siden ikke skjermbilde. sendte inn CPU, RAM og HK til komplett.no og fikk alt tilbake med svar, testet OK.. nå har jeg MEGET forsiktig montert d igjen, men samme problem oppstår. Se Specs nedenfor. Hva tror dere at d kan være? denne gangen har jeg ikke satt inn IDE kabler fordi d ikke er nødvendig for skjermbildet. Alle vifter starter, start pipen kommer HJELP og atter HJELP MVH Terje Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 har du prøvt en annen skjerm eller skjermkort? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 prøvd med to hyundai skjermer og et GF2 og et radeon 9600... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 er det liv i maskinen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Alle vifter starter, start pipen kommer Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Prøv å sett Ram-brikken i en annen slot. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 kan fylle inn litt mer fakta og da, det eneste som er montert er hk strømmen, de strøm pinene (oppstart, leds) når jeg skrur opp hastigheta på vifta, rister hk (det har da ikke noe å si) kanskje litt løst, temp. sensoren fra volcano er fjerna (den under cpu) noe klokere people? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 MERKELIG!! da jeg setter RAM i slot to, starter ikke vifta, men jeg får skjermbilde, så starter cpu vifta litt, og den stopper igjen. på skjermen får jeg følgende beskjed : CPU has been unworkable or has been changed, please see CPU soft menu hjelp! Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hei. hadde liknende problem med min pc. pcen starta men det kom ikke skjermbilde + fikk melding om at cpuen var klikk. sendte inn cpu og hovedkort til komplett, men alt var i orden. fikk tak i et nytt hovedkort og da funka alt igjen. prøv å bytt hovedkort. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Reset CMOS og se om det hjelper. Du må muligens inn i BIOS og stille CPU'en til xp2500. Det måtte hvertfall jeg etter litt tukling med mitt hk.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 jammen vifta går da ikke, help! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 hmm, nå går d,kommer videre fra oppstart av bios, men nå har cpu vifta klikka, en ulykke kommer sjelden alene, men kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 JA! trippernummeldoh!! YES!!!! d gikk!! jeg hadde glemt å sette i strømmen helt :oops: men d virka uansett ikke i stad med samme oppsett men tusen takk for alle som har hjulpet, jeg kommer til å slå meg tilbake nå Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg hadde glemt å sette i strømmen Nice one! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg hadde glemt å sette i strømmen helt :oops: hehe... det er vel noe av det første man bør sjekke hvis noe er feil Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 jeg gjorde d jo i sta!! mn mn, nå har jeg et nytt problem. pcen shutter hele tia, når som helst Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 står strømmen skikkelig i ? hvor stor strøm forsyning har du ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 (endret) . Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå