geir_a Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg vurderer å selge en Lenovo Thinkpad T400, og lurer derfor på hva den er verdt. Den har følgende spec.: CPU: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz Minne: 4 GB Skjerm: 14" 1440x900 GPU: ATI Mobility Radeon HD3400 / Intel HD: 250 GB Annet: innebygd 3G-modem, DVD RW, kortleser Tilkoblinger: VGA, USB, Firewire Batteri: 6 celler Alle seriøse innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Personlig ville jeg nok ikke gitt mer enn kr 2000 for maskinen, selv om den er i god stand. Når det er sagt, så er det en fin arbeidsmaskin. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvordan er batteriet? Hadde gitt rundt 2,5k avhengig av batteritid. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Batteriet skulle muligens vært byttet da PCen har stått i lengre perioder uten å være i bruk. Ser ut som batteriet ikke har hatt godt av det. Dette gir meg i hvert fall et utgangspunkt for å forhandle med kjøperen jeg har på hånda. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå