Gå til innhold

i7-3930K: C-1 VS C-2 stepping

Nizzen

Anbefalte innlegg

Ja får prøve G.skill.

Vet ikke om jeg orker å vente i flere uker/måneder? for c-2 stepping.. Vet jo ikke hvor mye det har å si på klokkingen. Ingen er jo like så det kan jo hende man får en dårlig c-2 også. Vet jo ikke før man har prøvd. Er jo dritt om det er stor forskjell, men hater å vente :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja får prøve G.skill.

Vet ikke om jeg orker å vente i flere uker/måneder? for c-2 stepping.. Vet jo ikke hvor mye det har å si på klokkingen. Ingen er jo like så det kan jo hende man får en dårlig c-2 også. Vet jo ikke før man har prøvd. Er jo dritt om det er stor forskjell, men hater å vente :cry:

Hehe er i samme dilemma som deg :p , men jeg har allerede noe anna, så skal ha c2. En hyggelig kar her på forumet tar med fra USA til meg :thumbup:

Lenke til kommentar

I følge Netshop har importøren i Norge bare C2 på lager nå. Jeg får testet en C2 over helga :new_woot:

Men netshop har 14 på lager nå, men de er vel c1 eller?

Eller åssen får du c2?

Min er ikke fra Netshop :) Vil tro de 14 de har på sitt lager er C1 ja.

En kompis av meg som har snakket med Netshop, det de sa var at "importøren vår har kun C2 på lager" eller noe i den duren. Så det burde være mulig å få tak i C2. Ser forresten ut som de er marginalt bedre enn C1, om de er bedre i hele tatt.

I følge Netshop har importøren i Norge bare C2 på lager nå. Jeg får testet en C2 over helga :new_woot:

Ja får gjøre det. Da blir det en 3960x med R4E + G.skill ram. Dette burde funke, men helt klart overkill, men moro er det jo hehe..

Funker nok meget bra :) Lurer på å skaffe meg et R4F eller R4E selv, er ikke helt fornøyd med dette UD3-kortet....

Lenke til kommentar

K

Så nå har plutselig jeg og **DP** c2.

Noen andre som har fått enda?

Hei.

Håper jeg kan få en snart også :ermm: . Driver å ser på cpu block. Hadde tenkt meg en Supreme HF - Full EN Nickel, men så kom jeg over XSPC RayStorm blocken. Er jo ikke lett å velge. Skal kjøle en 3960x.

Lenke til kommentar

Ser ut som max MP er 52 på min cpu.

Jaja, skal nå funke greit nok til gamermaskinen. :)

Uten å ha testet noe fryktelig mye så har jeg nå 4ghz på 1.27. Vet faktisk ikkje om det er bra eller dårlig. Måtte oppe i 1.5v for å boote på 5.1 inn i windows.

4500mhz @ 1.328 MAx 55 grader under spilling i kabinett med H100. Ganske grei temp med fattigmanns vannkjøling :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...