Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Håpløs betatt av utilgjengelig mann.

Anbefalte innlegg

Har bare noe på hjertet jeg føler for å få ut.

Jeg klarer ikke slutte å tenke på en gutt jeg hadde på facebook for en stund tilbake. Vi snakket ikke så veldig mye der heller, egentlig. Skjedde engang iblandt og han kalte meg en gang for søt. Etterhvert gikk nå tiden, og jeg såg at han plutselig var i et forhold med en jente. Jeg tenkte ikke så fryktelig mye over det da, siden dette skjedde ganske tidlig etter vi ble venner på facebook.

Jeg har aldri møtt han i virkeligheten før. Jeg la han til ved en feil da jeg trodde han var noen andre. Uansett, jeg var litt betatt av han en god stund. Dette gikk "delvis" over da han ble i et forhold med den jenta. Etter en ukes tid kom følelsene tilbake.

Han bor i Sverige, så han bor nok ikke i nærheten, for å si det sånn. Tar ca 8 timer å reise dit han bor. Jeg planla for meg selv at til sommeren skulle jeg reise dit, og på forhånd skulle jeg sende han en melding på mobil hvor jeg skulle skrive noe sånt som at jeg planla å reise dit der hvor han bodde, og om han da hadde noen forslag til hva det var å finne på der.

Men så sletta han plutselig facebook. Jeg klarer ikke slutte å tenke på han, det er så ekkelt. Tenker sikkert på han minst 3 ganger om dagen, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er 8 år eldre (jeg er 20). Han er egentlig ikke spesielt pen eller kjekk heller, er vell mer personligheten hannes (som jeg fikk inntrykk av over facebook) som vekket intressen i meg.

Jeg vet at jeg burde "gi han opp" og heller begynne å "komme over han". Men det er akkurat det. Jeg har ingenting som gjør at jeg kan kontakte han, ingenting. Aner ikke annet enn hva han heter og hvor han bor. Vet at han bor sammen med en annen jente som har unge fra tidligere forhold.

Har håpløse håp om at han kanskje ble ilag med henne fordi han begynte å nærme seg 30, og følte for å slå seg til ro og ville ha en kvinne som kan å lage mat og vaske i hus (sånn som alenemødre somregel kan). Siden kompisene hans er gift osv. Hun er da heller ikke akkurat særlig pen, ikke stygg - men ikke pen heller. Helt normal.

Tenker hver dag på hvordan jeg kan komme i kontakt med han igjen. Tenker så ofte på han, og jeg klarer ikke la være. Har på en måte bestemt meg for at jeg i det minste skal se han, før jeg legger han bak meg. Må ihvertfall få sett han!

Vet dette høres utrolig stalker-ish ut.. Og kanskje er det det også, men.. Jeg klarer ikke la være å tenke på han!

Postet av anonym: 6a7edca8a2cc269dd0e01710a5452c52

Postet av anonym: dc0ffbc0a85cf2da150e6e462e7df436

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Nah... grav dem opp, ta hodeskallen og sett den på peishylla med stearinlys på. Forever yours.

Hva gjør du når liket er kremert, og asken er spredt i havet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...