hightow Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Denne. Jeg er rimelig blank på NAS, og har en enkel filserver hjemme nå som kjører WHS. Vil en slik NAS være et godt kjøp? Disker har jeg allerede i 2x2TB WD Green. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som har innspill? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har hatt NetGear før, og den var veldig utstabil og dårlig i drift, endte med at den støvet ned på loftet etter 2 mnds bruk. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Au-au. Ikkje bra. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har flere Netgear NAS og de funker fjell. Merk at diskene du har MÅ være kompatible med NASet noe som slettes ikke behøver være tilfelle da slike bokser er litt sære med tanke på kompatibilitet både på disk, minne og UPS. Synology lager også gode NAS og bør også vurderes. Du kan lese og sammenligne forskjellige modeller på www.smallnetbuilder.com Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Takk for innspill. Tror jeg kommer til å gå for en Synology DS212+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå