Tyrael7154 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei, Jeg har greid og fått til et litt uvanlig problem. Jeg kjører Windows 7 64-bit Home Edition. Jeg har prøvd og legge Mine Dokumenter på Data D harddisken. Jeg har en harddisk, delt opp i C: og D:. Når jeg gikk innpå egenskaper for Mine Dokumenter og valgte flytt, så kunne jeg velge filplasserings lokasjonen der og trykke flytt. Da valgte jeg bare D://. Har i etterkant forstått at jeg burde opprettet en lignende strofe; D://Mine Dokumenter. Men det gjor jeg altså ikke. Jeg fikk spørsmål om å flytte alle filene mine i Mine Dokumenter over til D://. Jeg trykket ja. I etterkant synes jeg det var en dårlig idé og ville flytte filene tilbake. Jeg tok da gjenopprettelse av hele min "user" altså Tyrael_7154 som jeg heter på dataen. Jeg fikk tilbake Mine Dokumenter slik det ligger inne på user/Tyrael_7154 og alt så fint ut. MEN Når jeg er innpå user/Tyrael_7154 og ser på mappene Mine Bilder, Mine Vidoer, Mine Dokumenter osv. så har det kommet opp en DATA D her. Dette er selve harddisken som har lurt seg inn her i user/Tyrael_7154 (altså på C:// disken mener jeg når jeg skriver user/Tyrael_7154). Dette er ikke en snarvei, så jeg kan ikke slette den, jeg har prøvd og dratt den over til Data D inne på "Min Datamaskin" men den vil ikke forsvinne. Har noen et tips på hvordan jeg fjerner DATA D ifra user/Tyrael_7154 inne på min C:// disk? Lenke til kommentar
Tyrael7154 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ingen så har vært borti lignende eller? Lenke til kommentar
Tyrael7154 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Takker for svar Har nå formatert hele pc så problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå