Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil lokasjon på hardisk Data D

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har greid og fått til et litt uvanlig problem. Jeg kjører Windows 7 64-bit Home Edition. Jeg har prøvd og legge Mine Dokumenter på Data D harddisken. Jeg har en harddisk, delt opp i C: og D:.

Når jeg gikk innpå egenskaper for Mine Dokumenter og valgte flytt, så kunne jeg velge filplasserings lokasjonen der og trykke flytt. Da valgte jeg bare D://. Har i etterkant forstått at jeg burde opprettet en lignende strofe; D://Mine Dokumenter. Men det gjor jeg altså ikke.

Jeg fikk spørsmål om å flytte alle filene mine i Mine Dokumenter over til D://. Jeg trykket ja.

I etterkant synes jeg det var en dårlig idé og ville flytte filene tilbake. Jeg tok da gjenopprettelse av hele min "user" altså Tyrael_7154 som jeg heter på dataen. Jeg fikk tilbake Mine Dokumenter slik det ligger inne på user/Tyrael_7154 og alt så fint ut.

MEN

Når jeg er innpå user/Tyrael_7154 og ser på mappene Mine Bilder, Mine Vidoer, Mine Dokumenter osv. så har det kommet opp en DATA D her. Dette er selve harddisken som har lurt seg inn her i user/Tyrael_7154 (altså på C:// disken mener jeg når jeg skriver user/Tyrael_7154). Dette er ikke en snarvei, så jeg kan ikke slette den, jeg har prøvd og dratt den over til Data D inne på "Min Datamaskin" men den vil ikke forsvinne.

Har noen et tips på hvordan jeg fjerner DATA D ifra user/Tyrael_7154 inne på min C:// disk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...