Stig K. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg sendte en mail til tre, fire firma der jeg ba om pris på to datamaskiner som skal brukes til kontorbruk, tekstbehandling. Maskinene måtte være stillegående, ha Dvd-spiller og 17" LCD skjerm. Den skulle koste rundt 10.000 kr. Kun en av leverandørene kom med et tilbud. Komplett.no ber meg gå inn på PC byggeren og komponere maskinen selv. I utgangspunktet synes jeg det er dårlig service at de ikke kan sette sammen et tilbud til meg. Når jeg svarte at jeg ønsket at _de- satte sammen et tilbud fikk jeg en laaang utredning om PC byggerens fortreffeligheter. Det er det min påstand at en som ikke er oppdatert på de ulike komponenter neppe vil få den optimale løsning, verken teknisk eller prismessig, ved bruk av denne PC byggeren. Enig? Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tjaa.. Hvis du først skal kjøpe pc på nettet kan du like gjerne sette deg litt inn i det.. Tenk om noe skulle bli ødelagt og du ikke vet noen verdens ting hva det kan være.. Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ellers så kan du jo bare surfe dette forumet etter lignende 'tråder' og se hva andre folk har valgt/foreslått til data.. så kan du lese om funksjoner og lignende.. tar ikke mye tid.. Lenke til kommentar
Zherak_Khan Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 De håper vel å prakke på noen lite optimale og unødvendig dyre ferdigpakker på oss som egentlig ikke kan driten. Ikke la dem! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Mange websjopper har slike månedens tilbud og lignende, hvor du får ferdige, raske maskiner til en billig penge. Hvorfor ikke ta en titt på dem? De er ofte billigere enn om du skulle satt sammen pcn ved hjelp av pcbyggern. Dessuten pleier de å ha ganske fine deler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå