Gå til innhold

Tv2 Sumo app på Android ?

Anbefalte innlegg

Hvordan kan tv2 reklamere for at tv 2sumo er gratis for android brukere?

Fra tv2 sine sider:

"Har du et Sumo-abonnement har du gratis tilgang til våre tjenester på iPhone, Android-telefon eller iPad."

Jeg har tv2 sumo gull, og alt som virker på min android tlfn er nyhetskanalen og utvalgt sport.

Må si jeg føler meg litt snytt. Jeg skulle jo ha tilgang til alle kanaler live, samt sendte programmer arkivet.

Sendte en mail til kunde service og de sa at en android app var under utvikling. (Noe de har sagt i flere år) Kan da vel ikke ta så lang tid?

På dama sin iphone har jeg tilgang til alt, så nå koser hun seg med sumo gull på mobilen sin, mens jeg som betaler for det må nøye meg med nyhetene.

Noen som vet om en måte å få sumo til å virke på android?

Endret av seaweed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står på TV2 sine Sumo sider(for applikasjoner) at du kan se nyheter og sport på Android, iPhone og iPad. Og at en applikasjon for Sumo underholdning er under utvikling. Underforstått at den da ikke er klar enda.

En applikasjon for Sumo Underholdning for Android er under utvikling

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=128&nav=0

Hvor har de skrevet at alt av innhold er tilgjengelig på mobile enheter?

Lenke til kommentar

Det står på TV2 sine Sumo sider(for applikasjoner) at du kan se nyheter og sport på Android, iPhone og iPad. Og at en applikasjon for Sumo underholdning er under utvikling. Underforstått at den da ikke er klar enda.

En applikasjon for Sumo Underholdning for Android er under utvikling

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=128&nav=0

Hvor har de skrevet at alt av innhold er tilgjengelig på mobile enheter?

Det har de ikke, men jeg syntes de gir utrykk av det i starten av artikkelen.

"Har du et Sumo-abonnement har du gratis tilgang til våre tjenester på iPhone, Android-telefon eller iPad."

Står øverst, så står det lengre ned at det er for nyheter og sport.

Det jeg er mest sur for, er vel at det ikke finnes en fullverdig Sumo app for Android, noe som de burde ha klart å lage for lenge siden. Så mange Android brukere det finnes i Norge nå, så burde vel ha klart å kode en app. Kanskje de tror at systemet vil bli overbelastet når android appen kommer på plass, hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...