stiaas Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kommer ikke på Mobile World Congress i slutten av måneden. Bekrefter Samsung Galaxy S III-utsettelse Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bra Samsung! Hva er poenget med å "lansere" en telefon som er flere måneder unna (som med S2 f.eks), mye bedre å lansere den når den faktisk blir tilgjenglig. 8 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Garanterer at de skal lansere samtidig med Apple og iPhone i sommer for å fjerne fokus fra iPhone 5. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 En evt. tablet som lanseres vil nok også være mange måneder unna, ihvertfall hvis den skal ha A15 og høyoppløst display. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Min S2 er vel den første mobilen jeg har hatt som det faktisk ikke er aktuelt å bytte ut etter utgått bindingstid.. Knakende god mobil. 1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Garanterer at de skal lansere samtidig med Apple og iPhone i sommer for å fjerne fokus fra iPhone 5. Sikkert og bra er det , iPhone trenger konkurenter som tar bort litt av fokuset, for de har jo en enorm fordel som såkalt "statustelefon " noe man også ser i tester dær feks 4S får seksere omtrent overalt, til tross for mangler som andre telefoner sliter med å oppnå en 4 for.... 3 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 La også merke til en annen ting, prisen på Galaxy Sll steg faktisk hos de fleste forhandlerne i dag også hos teleoppratørene som selger den med abb . Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Like greit at de venter... Må jo kjøpe denne her når den kommer tror jeg... Utrolig fornøyd med min SG2, men om speksa forsvarer en oppgradering så blir det deal... Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Var ikke klar over at Samsung skulle lansere Galaxy SII en gang til 1 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Et nettbrett på over 10 tommer.. ? nononono Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Aner jeg problemer med Android ICS, ser jo ingen andre klart å komme opp med mobiler heller med støtte for versjon 4.0? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Et nettbrett på over 10 tommer.. ? nononono Enig, har 10.1 og det er aaaalt for mye:-) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 http://www.mobil.nu/nyheder/officielt-samsung-galaxy-s-iii-i-direkte-duel-med-iphone-5-1.500334.html hw.no må bli kjappere på nyheter for tiden. Får nyheter alle andre plasser og mindre og mindre på hw. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 http://www.mobil.nu/...5-1.500334.html hw.no må bli kjappere på nyheter for tiden. Får nyheter alle andre plasser og mindre og mindre på hw. Omtrent 20 timer på etterskudd er da ikke altfor dårlig? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 http://www.mobil.nu/...5-1.500334.htmlhw.no må bli kjappere på nyheter for tiden. Får nyheter alle andre plasser og mindre og mindre på hw.Omtrent 20 timer på etterskudd er da ikke altfor dårlig? Nja. De har ikke fått med seg denne nyheten enda og den er offisiell fra samsung. Så går ikke direkte bra nei. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Like greit at de venter... Må jo kjøpe denne her når den kommer tror jeg...Utrolig fornøyd med min SG2, men om speksa forsvarer en oppgradering så blir det deal... Mtp at S II fortsatt er den kraftigste mobilen du får tak i, både på CPU (der ingen bortsett fra Note er i nærheten) og gpu (der flere andre enheter riktignok har/e på vei med samme GPU) er det egentlig bare skjermen de kan forbedre noe støre. Det, scrollehjul (som neppe kommer uansett) og dedikert kamerknapp er vel egentlig de eneste "minusene" med en S II i dag. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Min S2 er vel den første mobilen jeg har hatt som det faktisk er aktuelt å bytte ut før utgått bindingstid.. Knakende dårlig mobil. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Min S2 er vel den første mobilen jeg har hatt som det faktisk er aktuelt å bytte ut før utgått bindingstid.. Knakende dårlig mobil. Synes du det? Jeg liker det meste ved telefonen, bortsett fra byggekvaliteten. Gleder meg til neste generasjon. Håper Samsung fokuserer mer på byggekvalitet og design. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 -> Byggekvaliteten (som nevnt) -> Mangler notifikasjonsLED - hvordan i helvete får det an å IKKE inkludere det i 2011? I tilleg lyser jo ike skjermen opp ved alle varsler heller, så man ender opp med å måtte trykke på den hvert femte minutt for å se om det har skjedd noe. -> Mangler scrollehjul. Det er det vel snart ingen som kommer med, men med tanke på at den on-scren-pilen som skal hjelpe deg å velge hvor markøren skal stå har dårligere satt opp sensitivitet enn på noen annen Androidmobil je har testet, er den ganske elendig på epost, dokumentskriving og redigering, og lengre sms-er der man ofte ender opp med å måtte gå tilbake i teksten. Regner med det kan fikses med custom roms, har ikke kommet helt dit enda. -> Mangler kameraknapp. Dette er en like idiotisk og meningsløs mangel som notifkasjonsLED og er likedan helt utilgivelig. Det er noen av feilene jeg kommer på i farten. Men selv er jeg godt fornøyd med S II, og valgte den nylig fremfor både Galaxy Nexus og Motorola Razr. Noen dårlig telefon er det absolutt ikke, og de manglene den har er stort sett litt for dårlig tweaket software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg