Lyngaas Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Heisann. Kobler til min iphone til en hvit og rød RCA inngang vi har i Citroen C8'en. Er mulig å spille av for eksempel filmer eller spille på konsoll i bilen siden vi har en liten skjerm som vist i linken For å bruke aux må man bytte over til video mode men det skrur seg av og bytter til radio/cd når jeg bynner å kjøre. Noen som har noe erfaring med dette. Er nok ikke stor sjangse for at jeg får svar men alltid vits å spørre Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hehe, det er fordi du ikke skal kunne se video mens du kjører... Det er en ledning som går til håndbrekket mest sannsynlig, slik at brekket må være på for at du skal kunne se film. Denne ledningen kan du kunne, og legge rett til jord, så kan du se film hele tiden Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 hehe, tenkte at det kunne være en workaround Takk for tipset skal se om jeg finner noe Er et koblings boks og noe ved siden av RCA ingangen osv så blir nok ikke vanskelig å finne. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Sorry bump på et så gammelt inlegg, men lurer på det samme selv. Fant du ut noen ting? Tenker ikke å se film mens jeg kjører, men hadde vært kjekt å kunne spille av lyd fra en ekstern lydkilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå