emwa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei : ) Jeg er en jente på 17 år som går i vg3. Jeg går samfunnsfag , men kunne tenkt meg å gå realfag. I følge kilder har jeg 5 år på videregående til disposisjon. Jeg har fullført vg1, men i vg2 og 3 har jeg samfunnsfag. Jeg må altså gå vg2 og vg3 om igjen. Det står at dersom man har FULLFØRT videregående skole, kan man ikke gå skoleår om igjen / bytte fag. 2 Men hva vil det si å FULLFØRE videregående opplæring? Hvis jeg består I alle fag I år, men ikke møter opp på muntlig eksamen, kan jeg da gå vg2 og vg3 om igjen med et nytt utdanningsprogram. Eller bør jeg møte opp til eksamen I år, bestå, fullføre og heller ta realfagene som privatist og dermed havne i ordniærkvoten, Jeg har bra karakterer I fellesfagene. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tror det letteste for deg er å ta kontakt med skolens rådgiver/andre ressurser på skolen angående dette. Tror du vil få bedre og sikrere svar der Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå