Ohny Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tiden er inne for litt oppgradering, da det ligger så mange modeller der ute og jeg har ikke oppdatert på en stund, så lurer jeg på hva som er god reisekamera? Per i dag har jeg Sony WX1, er for så vidt ganske fornøyd med den, men føler bare at jeg har lyst å bruke noe nytt. Skulle gjerne hatt samme eller bedre spesifikasjoner til min neste. Sony WX1 har fin størrelse og er meget lommevennlig. Samtidig har den 2,4-5,9 og vidvinkel er nede på 24mm. Zoom er brukbar på 5x. Ligger det noen modeller som kan slå denne WX1? Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ligger det noen modeller som kan slå denne WX1? Panasonic LX-5 Et absolutt fantastisk reisekamera! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Et annet alternativ er Olympus XZ-1. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Var fine modeller her, men disse går vel ikke så lett nedi bukselomma? Da det er reisekamera jeg er ute etter, så prøver jeg å unngå manuelle innstillinger, helst bare point and shoot. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) SonyCanon S100/S95 har veldig god bildekvalitet til å være så små - de har også fine og runde former til bukselomma. Endret 21. april 2012 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Sony S100/S95 har veldig god bildekvalitet til å være så små - de har også fine og runde former til bukselomma. Sony? Canon mener du vel :-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Sony? Canon mener du vel :-) /me har åpenbart ikke drukket nok kaffe i dag. Enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå