fjarle Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Humble Indie Bundle for mobiler lanseres med World of Goo. Betal hva du vil for fire Android-spill Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Geniale spill i en flott liten pakke. Fint at Humble Indie Bundle beveger seg ut i et videre felt. Godt tiltak, som bør støttes. 2 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratis på blackmart.. Å forsyne seg med noe "Gratis" koster kanskje litt samvittighet + andres frihet reduseres litt? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratis på blackmart.. Å forsyne seg med noe "Gratis" koster kanskje litt samvittighet + andres frihet reduseres litt? Kan ikke si jeg føler meg veldig kriminell av den grunn:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg vil våge å påstå at du er ganske blåst hvis du piratkopierer noe du selv kan velge prisen på ... 2 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hva skal til for at man skal føle seg veldig kriminell, må man på forsiden av VG først? Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg vil våge å påstå at du er ganske blåst hvis du piratkopierer noe du selv kan velge prisen på ... Helt klart. Og ikke minst gir tilgang til flere platformer samtidig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ga bare 1 dollar, men hadde alt fra før. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg vil våge å påstå at du er ganske blåst hvis du piratkopierer noe du selv kan velge prisen på ... Jeg velger gratis:) Jeg vil våge å påstå at du er ganske blåst hvis du piratkopierer noe du selv kan velge prisen på ... Jeg velger gratis:) Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hva skal til for at man skal føle seg veldig kriminell, må man på forsiden av VG først? Huff..halleluja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg