Odesseiron Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Samtidig relanseres de tre første i serien i HD til mobiltelefoner. Les hele saken Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Spent på denne her, selv om det virker som de bare har tatt noen skuespillere og dyttet dem inn i rollene selv om de ikke ligner overhodet. Og hårfrisyrene var vel kanskje tatt litt vel bokstavelig fra anime tegningene, de ser untektelig litt pussige ut på ekte mennesker. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 haha! dagens med at dei gjør den til spille film;D Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kan virke som Uwe Boll materiale dette her! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Både filmen og AA5 er dag en for meg - uansett hvilken plattform vi snakker. En av de aller, aller beste seriene de siste ti årene. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kommer til å dra og se filmen på søndag. Gleder meg! Det at Miike Takashi er regissør gjør den til et must for meg selv om jeg ikke hadde vært fan av spillene (...noe som jeg er ) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kan virke som Uwe Boll materiale dette her! Det må vere det verste sammenlignen ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå