stiaas Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ventelos konkurstrussel kan ha kostet Idar Vollviks Ludo dyrt. Kan ha mistet en tredjedel av kundene Lenke til kommentar
boosting Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Og i går stod han frem og mente at de hadde fått flere kunder enn noen sinne! Bullshit..dette er nok mer riktig. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har ludo og valgte og bli, mest fordi jeg ikke klarte å bestemme meg helt for hvilket annet selskap jeg ville bytte til. Tele2 har for ræva kundeservice, Chess bruker nett som man MÅ "roame" for å kunne utnytte og gjør at mobilen bruker mer batteri. Så tror jeg går for Talkmore om jeg slipper å roame for å bruke nettet Lenke til kommentar
gspott Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har ludo og valgte og bli, mest fordi jeg ikke klarte å bestemme meg helt for hvilket annet selskap jeg ville bytte til. Tele2 har for ræva kundeservice, Chess bruker nett som man MÅ "roame" for å kunne utnytte og gjør at mobilen bruker mer batteri. Så tror jeg går for Talkmore om jeg slipper å roame for å bruke nettet Trodde da bare det var netcom og telenor som har dekning over hele landet der man slipper å roame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg