Gå til innhold

Spillerne krever informasjon fra Valve (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt alt oppstyret rundt dette spillet jeg, virker som det er hjertebarnet til ekstremt mange pc spillere. Men det spørs om nostalgien kommer til å være for stor, slik at når oppfølgeren kommer så er sjansen for en gedigen tryn ekstremt stor.

HL1 var stort i sin tid, HL2 var jo bare kjedelig...tror faktisk ikke jeg har spilt det ferdig engang.

Ganske enig, HL1 var kjempe, vil ikek si HL2 var kjedelig, men noen klassiker er det ikke.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes også Hl1 var bedre enn toern, men syntes begge to var fantastiske. Har all tiltro til Valve akkurat som jeg har all tiltro til blizzard. De er perfeksjonister.

Når det er sagt forventer jeg ny spillmotor etter all denne tiden. Noe annet vil være særdeles skuffende og lite imponerende.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
The lack of communication between Valve and the Half-Life community has been a frustrating experience. While continued support for current and future products is greatly appreciated, fans of the Half-Life series have waited years for a word on when the franchise will return.

So, Instead of focusing efforts in a negative and disrespectful way, we have decided to gain Valve's attention by delivering a basic message:

Your oldest and longest running fanbase would like better communication.

Waiting patiently for over four years can be challenging as a fan, especially when E3 comes and goes without any sign of the Half-Life series and its continuation. Valve had stated that information was scheduled to be released towards the end of 2008, and we believe that if they have chosen to change those plans, fans should be acknowledged, regardless of developmental plans for the next Half-Life project.

The entire trilogy of episodes was scheduled to be completed and released by 2007, and if Valve have decided to do other things for the time being, that is fine; all that we ask for is a basic response on the matter, and to let fans know whether or not the current story arc is scheduled to conclude at another point in time.

In addition: This message is in no way, shape or form attempting to rush the development of the Half-Life series; in fact, most members agree that Valve should take the time needed to deliver a complete and polished product.

If you agree with the above message and statements, please join this group and share your support constructively.

Hopefully such attention will be recognized by Valve, and the community's voice will be heard.

Fy faen for noen grinete femåringer. De burde holdt kjeften sin godt igjen i stedet for å hyle og sutre over at de føler seg oversett. Eller kanskje ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er så bra at folk "krever" ting som grinete femåringer i butikken som tramper og hyler fordi de føler seg oversett.. Hvis Valve har lyst til å holde kjeft om Half Life i ti år så har Valve all rett til det siden det er dems IP. Ikke bra for butikken kanskje, men dem om det..

Fantastisk at du kommer med et slikt utsagn uten å det hele tatt ha lest hva de står for. Idiot.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mye grinete drittunger i denne tråden også isåfall. Den som skrev den velbegrunnede teksten på valve forumet klarte ihvertfall å bruke et voksent språk, ulikt enkelte her. Dessuten må man være rimelig virkelighetsfjern for å klare å ikke se poenget med "klagingen", som enkelte kaller det.

Det er da faen meg ikke noe krav på noe som helst. Det er en henvendelse til valve om at mer info til fansen hadde vært flott. Hvem i sitt rette sinn kan være uenig i dey?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Bra at de har lagd en facebookgruppe, da. Får sikkert svar fortere da.

Hos Valve: "Nå har de lagd en gruppe på facebook."

CEO: "Du kødder??!!!"

- "Nei. Nå mener dem business"

CEO: "Oh shit. Slipp alt vi har av info, særlig det som ikke er bekreftet innhold en gang, bare sånn at de holder kjeft, så får vi heller får alle hat-postene i 20xx når spillet kommer ut."

Konduktans: Gode argumenter der, gutt, ble helt målløs..

Lenke til kommentar

Fy faen for noen grinete femåringer. De burde holdt kjeften sin godt igjen i stedet for å hyle og sutre over at de føler seg oversett. Eller kanskje ikke.

De gjør positive ting for Valve, som å få spillet (HL2 i denne omgang), mest spilt på Steam (nr11 ble det vel). Dette viser hvor mange trofaste fans av serien som ønsker ett HL3.

Jeg ser på dette som en kretiv måte å kommunisere på.

Men alle er jo ikke like..

Lenke til kommentar

Ser helst at HL3 kommer, samtidig som episodeformatet skrotes for godt. Jeg var motstander av dette fra dag én, og når det gjelder HL-serien står jeg fortsatt på mitt ang. episoder.

Synes episodebasert innhold funker som juling på indiespill og slikt, men på store titler vil jeg helst ha det på "gamlemåten".

Lenke til kommentar

De gjør positive ting for Valve, som å få spillet (HL2 i denne omgang), mest spilt på Steam (nr11 ble det vel). Dette viser hvor mange trofaste fans av serien som ønsker ett HL3.

Jeg ser på dette som en kretiv måte å kommunisere på.

Men alle er jo ikke like..

Det var sarkasme. Jeg fikk inntrykk av at brukeren Bjellesau Mr Gnu ikke har sett godt nok på saken, for jeg tviler på at han hadde kommet med beskrivelser som «grinete femåringer i butikken som tramper og hyler». Her synes jeg Belfez sin kommentar passer meget godt inn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget.Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det :)

Hvorfor det? Det er ingen spesiell grunn til at det skal være mer piratkopiering nå enn i 2007, og da gikk det fantastisk bra. Det hjelper mye at steam er praktisk og ikke for irriterende, pluss at valve ikke pleier å overprise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...