Joachim_F Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er lei av stillheten rundt Half-Life. Les hele saken Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Rykter spekulerer at Gabe vil røpe noe til E3 2012 som begynner 5 Juni. http://www.complex.c...-by-gabe-newell Edit: Jeg vet at kilden kan være litt... Alternativ. Fokuset skal ligge på hva Gabe forteller i mailen. Endret 1. februar 2012 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 http://www.complex.c...-by-gabe-newell Folk forventer HL3, men ser heller for meg at det er HL2:Ep3 det er snakk om her. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tja. Det har vært såpass lenge siden Valve har sluppet en episode nå, at vi nesten må forvente et Half Life 3 som kan slippes med CS:GO, som er den klassiske bundelen til Valve. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg forventer HL3 med ny motor. 1 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Krever info? Stakkars Valve som må hanskes med slike folk.. Endret 1. februar 2012 av Santar Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Krever info? Stakkars folk... de er jo fansen uten de er ikke Valve noe som helst. 4 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) de er jo fansen uten de er ikke Valve noe som helst. Uansett har de da ikke krav på noen ting. Snakker om å ha et forvrengt syn på tingenes tilstand (fansen). Endret 1. februar 2012 av Santar Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 De venter på den nye konsollgenerasjonen. (Håper jeg.) Lenke til kommentar
Asfajaf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 De venter på den nye konsollgenerasjonen. (Håper jeg.) Valve har for det meste fokusert på PC spill, jeg tviler på at grunnen til at de ikke har sluppet en Half-Life tittel på en stund har noe som helst med spillkonsoller å gjøre. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Med Valve's gode økonomi tatt i betraktning kan man nok forvente seg en aldri så liten oppfølger til den legedariske spill-serien Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Folk forventer HL3, men ser heller for meg at det er HL2:Ep3 det er snakk om her. Det ville vært temmelig tragisk å komme med en episode etter så mange år. 5+ år etter forrige episode og 8+ år etter hovedspillet? Må jo gå an å forvente mer etter så lang tid. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget. Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det Lenke til kommentar
niconude Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg tipper jeg skal hjelpe litt til med å få Half Life 2 opp på listen over de mest populære spillene. Jeg liker målet, men tviler på om dette stuntet vil ha noe av betydning. Selv håper jeg på en Half Life 3, og gjerne på eksisterende motor. Portal 2 synes jeg var et bra bevis på at motoren fremdeles er dugandes. 1 Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget.Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det Det finnes ikke, og kommer ikke til å komme noen god løsning på pirat problemet ved hjelp av DRM eller lignende. Steam er en relativt god løsning, og et nytt Half Life spill kommer til å selge i bøtter og spann, uavhengig av hva piratene gjør. Så Valve kommer nok ikke til å lide noen nød. 4 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) De venter på den nye konsollgenerasjonen. (Håper jeg.) Valve har for det meste fokusert på PC spill, jeg tviler på at grunnen til at de ikke har sluppet en Half-Life tittel på en stund har noe som helst med spillkonsoller å gjøre. Spørs hva det er som dukker opp, hvis noe i det hele tatt. Hvis det faktisk er sånn at episode3 over årene har blitt til HL3 istedet (noe mange tror), ligger det visse forventninger til et nytt HL spill med tanke på f.eks. det tekniske. Poenget mitt er ikke at Valve har utsatt alt som har med HL å gjøre (f.eks. ep3) så lenge kun fordi det kommer til å dukke opp nye konsoller før eller siden, men at når det først tok så lang tid at nye konsoller sannsynligivs er rett rundt hjørnet, kan de likegodt sikte seg inn på de, og gi spillerne et mer imponerende produkt. HL2, Ep1, Ep2, TF2, L4D-serien, Portal2 har alle vært multiplatform, jeg ser ingen grunn til at HL3 ikke skal være det, selv om Valve alltids kan slippe en pc versjon først og så porte til konsoller senere, slik de gjorde med HL2. Men hvis man skal stole på det Valve faktisk sier om saken, er det ikke planer om HL3 uansett.. Endret 1. februar 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget.Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det Det finnes ikke, og kommer ikke til å komme noen god løsning på pirat problemet ved hjelp av DRM eller lignende.Steam er en relativt god løsning, og et nytt Half Life spill kommer til å selge i bøtter og spann, uavhengig av hva piratene gjør. Så Valve kommer nok ikke til å lide noen nød. Du har nok rett i det, men jeg frykter flere og flere vil droppe PC som spillkonsoll de neste årene grunnet piratvirksomhet. Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 som en STOR HL fan håper jeg på et nytt spill snart. har rundet HL2, EP1 og EP2 flere ganger, begynner å bli utålmodig.. særlig nå som jeg har oppgradert riggen! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg føler meg rimelig sikker på at det er Half Life 3 som er under oppseiling. Gabe og gutta har selv uttalt at episodegreiene ikke funket så bra, og når vi har det i bakhodet + at det har tatt over 5 år sålangt, ja, da vet vi hva som kommer :-) Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Folk som KREVER svar fra Valve fortjener faen meg ikke å få se coveret på spillet engang, du kan ikke KREVE kvalitets-spill, det blir for dumt. Jeg er glad jeg får se HL3 en eller annen gang, jeg sitter fortsatt og koser meg med HL og HL2 så de kan gjerne vente et par år til for min del. COD = 9 spill på 8 år, Half-Life = 2 spill på 15 år, kvalitet over kvantitet. Bortskjemte drittunger som krever svar, gå vekk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå