Kjell R. Kjørstad Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 The Norwegian Linux Documentation Project ble startet for å hjelpe folk som sliter med Engelsk. Men også for andre som vil ha dokumentasjon på Norsk. Dere får titte innom www.tnldp.org for mer info. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hmmm... Er det aktuelt å inkludere noe(alt?) av dette i hw.no/linux-prosjektet? Hadde ikke vært så dumt tror jeg... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er det bare meg, eller er den siden litt buggy ? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 The Norwegian Linux Documentation Project ble startet for å hjelpe folk som sliter med Engelsk. Men også for andre som vil ha dokumentasjon på Norsk. «Norsk» og «engelsk» staves ikke med stor forbokstav (bortsett fra i begynnelsen av setninger). Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg vet naa ikke... tester dere at ldp'ene er riktige da? Eller "oversetter" dere dem bare? Hjelper vel lite med en gramatisk korrekt beskrivelse som er helt riv ruskende gal. Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Flott prosjekt, er litt extra kjekt å lese how-to'ene på norsk da. Selv om jeg personlig ikke sliter med engelsken min.. Godt jobbet!, men siden er vel ikke helt ferdig, var litt buggy som Egil nemnte.. Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Den siden der likte jeg! Kjempe bra prosjekt! Passet meg utmerket at en slik side kom akkurat nå når jeg prøver å lære Linux 8) Lenke til kommentar
Kjell R. Kjørstad Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Jeg vet naa ikke... tester dere at ldp'ene er riktige da? Eller "oversetter" dere dem bare? Hjelper vel lite med en gramatisk korrekt beskrivelse som er helt riv ruskende gal. Personelig skriver jeg bare egne ting, det er også noen som oversetter. Hva disse gjør for å sjekke riktigheten av disse vet jeg ikke. Men uansett regner jeg med ting fra tldp er riktige, er vel stort sett derfra ting kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå