Odesseiron Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mens konsolleiere loves store mengder gratisinnhold i lange tider. Les hele saken Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Festlig trend det der, at PC-versjonene for tida kommer månedsvis etter, og samtidig er nærmest uspillbare med lag til tross for grafikk fra 2007. Hvor vanskelig er det egentlig med de elendige portene man lager om dagen? Før kom alt samtidig - og PC-versjonene sto i stil med siste versjon av grafikkort. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) I dagens spillindustri kan jeg ikke si jeg er sjokkert, men jeg har brydd meg overraskende lite om dette spillet, så for min del gjør det ingenting å vente litt. Endret 1. februar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er vel ingen PC-spillere som bryr seg så veldig uansett. Grunnen til at det drøyer er vel at de skal vel slenge på en DRM av noe slag og noe DLC-greier. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Day-0 DLC. Wohoo!!!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tja, eg bryr meg litt. Likte Prototype 1. Mindre glad i tøve-DLC-opplegget og utsettinga. Lenke til kommentar
Roshi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Prototype 1 var ok. Ble temmelig lei av gule taxier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå