drum Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei, jeg er på jakt etter en mobiltelefon som kun skal brukes til å ringe og SMS. Trenger ikke GPRS, IR, Bluetooth, PDA-funksjoner, spill, radio, MP3-spiller eller noe annet dill. Det som ER viktig er at den har gode taster (er behagelig og rask å skrive med), god batterilevetid, tåler en støyt. Jeg har sett litt rundt, og ser bl.a. at Siemens s45 og ME45 har kommet ned i gode priser. Er dette greie valg, med tanke på min bruk? Er det noen andre alternativ jeg burde sjekke ut? Ericsson er ikke et alternativ, jeg kommer ikke til å gå til anskaffelse av flere telefoner fra dette selskapet. Noen sinne. drum Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hva er prisene du har sett på S45/ME45 da? S55 koster 1900,- uten binding nå og er trolig det beste mobilkjøpet for tiden. Men ME45 er kanskje et bedre valg hvis du ønsker gode taster og den tåler en trøkk. Bedre lesbart display har den også, selv om det ikke er fargedisplay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå