b-real Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvis harware.no hadde vært en såpeopera eller TV-show, hvilken skulle det være? Edit: Mitt valg er seff Futurama Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Overklokking.no kunne bevegd seg i retningen av ScrapHeap på Discovery Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 for dere som ikke vet er det et drit kult program! anywho amobil.no ville hvertfall vert sone2 på TV2 .. hw.no ville nok vert nyhetene på TVnorge ... Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Overklokking.no kunne bevegd seg i retningen av ScrapHeap på Discovery Et UTMERKET forslag! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Overklokking.no kunne bevegd seg i retningen av ScrapHeap på Discovery hadde vært kult å sett "live" på tv kordan man overklokket og alt det der. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Overklokking.no kunne bevegd seg i retningen av ScrapHeap på Discovery hadde vært kult å sett "live" på tv kordan man overklokket og alt det der. Har vært inne på tanken, men førebels trur eg vi avventer. Er ikke direkte rimelig med tanke på linjeleie... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hva men å starte pirat tv? Hijacke tv2 i beste sende tid og sende litt "politiske" Hardware/overklokking på de? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Simpsons, er jo den beste serien - så hvorfor ikke bruke den beste til det beste? 8) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Sesam Stasjon duer tilbake ja. Kommer med dine glimrende kommentarer. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Uansett: Hvoror ikke legge ut en video da? Bare og ta en kabel ifra den ene maskinen og til en annen med TVkort. Legge ut 10stk som beskriver mange forskjellige ting? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Pingu, selvfølgelig! De er så søte, de Pingu-folka *drømme seg bort* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 yummy: kan du forklare meg horfor denne åpenlyste telletråden kan leve .. men tråden hvor CFD søkte hjelp i å forstå meg ble sengt? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 forumet er såklart sesam stasjon.. #hw.no@undernet er nok futurama.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 yummy: kan du forklare meg horfor denne åpenlyste telletråden kan leve .. men tråden hvor CFD søkte hjelp i å forstå meg ble sengt? DROP IT d00d! Han har forklart osvosvosvosv... Gi han en PM med argumentene dine så vil han sikkert se på det. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 yummy: kan du forklare meg horfor denne åpenlyste telletråden kan leve .. men tråden hvor CFD søkte hjelp i å forstå meg ble sengt? Nettbank, d00d... Nettbank. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Pingu! *peke på avatar* Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Overklokking.no kunne bevegd seg i retningen av ScrapHeap på Discovery Dem skulle laga casemod.no da vettu.. Så hadde dem fått 10 timer på å lage evigeste casemod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå