_Brukernavn_ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lyden på PC-en fungerer fint med øretelefoner, men ofte når jeg tar dem ut så kommer ikke lyden til høyttalerne. Ved å ta ut og inn mini-jack-en noen ganger, eller å dunke litt på maskinen nær øretelefoninngangen så kommer lyden ut av høyttalerne etter hvert, men den kan fort falle ut igjen. Jeg antar at dette er et rent mekanisk problem som kommer av at øretelefonene har blitt dratt ut for mange ganger, men tenkte å høre om noen har hatt et lignende problem, og eventuelt hva som var årsaken? Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hadde samme problemet på gamle-pcn. Fant aldri ut hva som førte til det, men fikk lyden tilbake på høyttalerene ved å åpne lydinstillingene og endre lyden til å komme ut igjennom høyttalerene selvom det sto at headsettet var tilkoblet. Om du ikke har prøvd det allerede? Lenke til kommentar
Rediver Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det kan være at du må starte lyddriveren din (Ofte en Realtek lyddriver). Dette var ett problem med den gamle maskinen min, da jeg måtte ha programmet oppe når jeg koblet i høytaler / headset / Mikrofon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå