Ratleto Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Først et par bilder jeg fant når jeg gikk gjennom for å slette ubrukelige/dårlige bilder. Skyer i isen fra november 2009 Solnedgang på Kypros i september 2009 Og så noen bilder fra det skiftende været på Rørosmartnan på lørdag som var Trubadur på Rørosmartnan 4 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Synd disse ble uskarpe tatt med noen dagers mellomrom det med fjellet ble tatt i går utmed Tjuvholmana 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fossefall Fossefall II 4 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) flyttet til mars tråden Endret 1. mars 2012 av josteinsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Da er tråd for mars opprettet. NB. rettningslinjene er noe endret. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 hehe glemte visst at vi allerede er i mars Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 hehe glemte visst at vi allerede er i mars Du er ikke alene om det Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Men du skal jo ikke bidra i denne tråden nå. Bruk mars-tråden, du. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Wups, blingsa litt der. Trodde bilder tatt i februar skulle i februar-tråden. Kan moderator være grei og flytte? Takk mod Endret 1. mars 2012 av olelovold Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bildene kan være tatt når som helst (men ikke i fremtiden). Bildetråden er gjeldende for den måneden vi er i, ikke den måneden bildet er tatt i. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Å laste opp nye bilder her er en like stor blemme som den som står på startsia til Arendal komune Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bildene til februarartikkel er sånn noenlunde valgt ut, og artikkelen kan forventes en gang neste uke. Nøyaktig når kan jeg ikke si, siden det skjer en del andre ting nå om dagen. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bildene kan være tatt når som helst (men ikke i fremtiden). Bildetråden er gjeldende for den måneden vi er i, ikke den måneden bildet er tatt i. Står ingen plass i retningslinjene at bilder tatt i fremtiden ikke kan postes i virksom månedstråd Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Et bilde fra noen uker siden, herlige eldstedattera... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Et bilde fra noen uker siden, herlige eldstedattera... Host, hark, mars-bildetråden er det som gjelder nå..... Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Et bilde fra noen uker siden, herlige eldstedattera... Host, hark, mars-bildetråden er det som gjelder nå..... Å FAN! Hehe, beklager så mye! Bør jeg fjerne det herfra? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Et bilde fra noen uker siden, herlige eldstedattera... Host, hark, mars-bildetråden er det som gjelder nå..... Å FAN! Hehe, beklager så mye! Bør jeg fjerne det herfra? Neida, greit og se det to ganger Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Et bilde fra noen uker siden, herlige eldstedattera... Host, hark, mars-bildetråden er det som gjelder nå..... Å FAN! Hehe, beklager så mye! Bør jeg fjerne det herfra? Neida, greit og se det to ganger Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå