KristineS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tok noen bilder mens jeg var hjemme i Kristiansund de siste dagene. Været var veldig vekslende noe som resulterte i tidvis veldig flott himmel. Splash by Kristine S., on Flickr Karihola by Kristine S., on Flickr Vågen by night by Kristine S., on Flickr 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Keyzer28 Skrevet 23. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2012 Et fra Khao Lak, Thailand. 15 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Foggy pier 2 by josteinsen, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 To bilder som jeg har jobbet med i det siste. De er ifra samme sydentur som alle de andre bildene jeg har lagt ut. Har lagt ut alle bildene jeg har ifra den turen nå. Så er bare å ta turen innom photostreamen min på flickr for de som er interessert i så resten. *bilde* Summer passion by jonasbg, on Flickr Oh my god..! Mulig å få denne i stor versjon? Minimum 1280*800 please. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du fikk + av meg bare for titlene, TorVidle. Titler er viktige synes jeg, de sier noe om inntrykkene fotografen ønsker å formidle (forøvrig er på det første bildet både color tone/hue og saturation satt til standard (nøytral) dvs ujustert i DPP, og ingen filter er brukt på begge bildene - hvis noe lurte). Tor Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Styggen selv i isen: Mundus' FA77mm Ltd f/1.8 f/3.2 1/10 sek lukker ISO 100 Angry faced ice sett i Lightbox på Flickr. Fra serien Ice eyes, baby på Flickr 2 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 3 bilder frå Central Park NY, redigert på ein liten NettBook 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Titler er viktige synes jeg, de sier noe om inntrykkene fotografen ønsker å formidle (forøvrig er på det første bildet både color tone/hue og saturation satt til standard (nøytral) dvs ujustert i DPP, og ingen filter er brukt på begge bildene - hvis noe lurte). Jeg er enig med deg at titler er viktige. Og du har en del fine underfundige. Men hvorfor engelsk og ikke norsk, du som er en aktiv ambassadør for Jæren og motstander av at man må reise ut for å ta gode bilder ? Personlig så liker jeg kombinasjonen av industrielle menneskelagde ting og naturen, så jeg ville ha brukt helt andre titler enn deg. Men jeg hadde nok tatt noenlunde samme bilder. Det er deilig når lyset er så bra og eksponeringen så god at bildet ikke trenger noe hjelp av etterbehandlingen. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Endelig fikk jeg redigert litt bilder (som har ventet ufattelig lenge): Angry Bird Angry Bird by azathosk, on Flickr Fugl i sikte Fugl i sikte by azathosk, on Flickr IMK IMK by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Våren er på vei. På tide med litt båtpuss snart Rudder by josteinsen, on Flickr Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 24. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Endret 24. februar 2012 av Snikpellik 18 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 […] Steike for en kul serie ッ Lenke til kommentar
egilh Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ett panorama jeg prøvde meg på fra Narvik ifjor, trodde dette hadde gått tapt for alltid etter tyveriet i høst, men fant en jpg versjon på en minnebrikke: 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Snikpellik: Er gjenskinnet under gjenstandene shoppa, eller bruker du noe som underlag? Evt hva? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) […] Steike for en kul serie ッ Takk! Mangler det siste bildet, da blir det mer komplett Snikpellik: Er gjenskinnet under gjenstandene shoppa, eller bruker du noe som underlag? Evt hva? Gjenskinnet er ikke shoppa, med unntak av pizzaskjæreren og glasset. Disse to står på en sota glassplate oppå ett hvitt bord, og dermed ble refleksjonen som et speil i originalen. Så på pizzaskjæreren og glasset er refleksjonen du ser her bygget opp i PS. På pizzaskjæreren var det ganske stress! På alle de øvrige har jeg bare brukt et hvitt bord med halvblank overflate. Endret 24. februar 2012 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Bleik, Andøy i formiddag. DA17-70 f/4 Fra serien "Driving along the island of Andøy" på Flickr. 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Noe mer DP2 herjing ... 3 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 par av stylisten min 3 Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 par av stylisten min Fotofashion Disse likte jeg veldig godt. Flott lys og modell. Hva bruker du som bakgrunn her ? Lenke til kommentar
grautmaum Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 par av stylisten min Hva er bakgrunnen på de 2 bildene? Forøvrig var det også meget pene bilder. Men jeg likte bakgrunnen svært godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå