tomsi42 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Dont eat that yellow snow? Merkelig kobling egentlig, da snøen er ren og pen enda. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Legger inn en liten en fra helga. Hvis noen lurer på hvordan 50D på ISO3200 kombinert med Tamron 17-50 på 2.8 v/ 1/50 ser ut: Sikkert noen som kunne tyna ut bedre resultat enn dette enn meg, men det viser jo sitt. 2 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fikk besøk i dag: Noen som vet hvilken gås dette er? Er det den utrydningstruete Dverggåsa eller er det en Tundragås med rosa nebb? 2 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fikk besøk i dag: Noen som vet hvilken gås dette er? Er det den utrydningstruete Dverggåsa eller er det en Tundragås med rosa nebb? Om ikke biologikunnskapene fra videregående svikter meg helt ville jeg sagt at det er ei tundragås, da den mangler de gule øyeringene som dverggåsa har(men det er ikke helt enkelt å se på bildene, så kan være de bare ikke vises). Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vår frihet har ikke alltid vært like selvsagt som den er i dag. "Fritz Lived Here" . "Five Years of Iron-boots" . "The Title is Written in The Light Of Freedom" . 2 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Herlig fjonball av en katt, TorVidle Ja, og det var umulig å gå forbi den uten å gi den et "skudd". Tor Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Om ikke biologikunnskapene fra videregående svikter meg helt ville jeg sagt at det er ei tundragås, da den mangler de gule øyeringene som dverggåsa har(men det er ikke helt enkelt å se på bildene, så kan være de bare ikke vises). close-up av hodet: Synes nebbet er noe stort til å være dverggås. 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Om ikke biologikunnskapene fra videregående svikter meg helt ville jeg sagt at det er ei tundragås, da den mangler de gule øyeringene som dverggåsa har(men det er ikke helt enkelt å se på bildene, så kan være de bare ikke vises). close-up av hodet: Synes nebbet er noe stort til å være dverggås. Det er Tundragås (Anser albifrons). Tor Lenke til kommentar
picatta Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) *** by jonasbg, on Flickr Bildet er JPG rett ut av kameraet… Ingen etterbehandling. Kun egen innstiling inne i kameraet. Endret 22. februar 2012 av picatta 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Gikk en tur, da jeg traff på 5 elger. 3 av dem løp inn i skogen da de oppdaget mitt nærvær, men denne elgkua og kalven hennes stod på stedet hvil. Jeg tror hun var klar til å forsvare kalven hvis jeg kom nærmere. Alltid skummelt med elgkuer som har kalv.. 5 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Monitor lizard fra Lumpini Park i Bangkok. 5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Monitor lizard fra Lumpini Park i Bangkok. Hvor har jeg sett den duden før henne, me casa ? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Colaboks i veikanten. Endret 22. februar 2012 av Lord_Linus Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når vi først er i gang - det er enten av eller på for min del når det gjelder å poste i månedstrådene. Jæren er kjent for mye himmel og hav, og ikke minst utrolig fargesprakende solnedganger som kan farge hele landskapet i varme farger. Man må nesten ha opplevd jærlyset og fargene selv før en forstår. Og som regel er det nok utsyn til horisonten over det meste av Jæren, men av og til når man er på feil sted er det noe man made shit som ødelegger utsynet.. Etpar fra "Urban Shit" "Killed Horizon" . "Fucking Fences!" . 4 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Du fikk + av meg bare for titlene, TorVidle. Endret 22. februar 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Kvelertak, by:Larm 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Sceneskifte, i fra low-key bilder til high-key bilder. Legger ut sorthvitt variantene her, men jeg vet ikke om hvilke jeg synes er beste, sorthvit eller farger. Endret 23. februar 2012 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå