Anonym259235 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Av en eller annen grunn har Hotmailen min begynt å sende masse spam til mange folk jeg ikke aner hvem er. Hvordan kan jeg stoppe dette? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) jeg hadde det samme. jeg ba Microsoft sperre kontoen min, men før jeg gjorde det, slettet jeg alle friends. Endret 31. januar 2012 av Dore123m Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 jeg hadde det samme. jeg ba Microsoft sperre kontoen min, men før jeg gjorde det, slettet jeg alle friends. Når dette skjedde en gang mot mine kontakter slettet jeg alle sammen. Men nå er det mot adresser jeg aldri har sett eller vet om. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mest sannsynlig så har du blitt hacket, eller at noen bare sender mail i ditt navn (det er fullt mulig så sende en mail fra f. eks PHP og si at det er fra din mail). Anbefaler deg å heller bruke en tryggere mailtjeneste som Gmail kombinert med login som krever kode på mobil på alle nye maskiner (dvs. du trenger kun gjøre dette en gang på dine egne PCer). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Av en eller annen grunn har Hotmailen min begynt å sende masse spam til mange folk jeg ikke aner hvem er. Hvordan kan jeg stoppe dette? Der minte du meg om at jeg burde sjekke E-posten Endret 10. februar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
puse Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skift passord og ta en virus scan av maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå