Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

51 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Fire timar igjen til snøballkrigen på brua. Er litt skeptisk til korleis dette vil gå, til tross for ein del oppløftande ting i forkant av kampen og mange supportarar sin voldsomme optimisme. Det er kanskje ikkje det verste tidspunktet å møte Chelsea på, som har vore temmelig ujamne etter mi meining, samtidig som at vi får tilbake nokre spelarar frå skade og kanskje kan stille så godt som toppa i denne kampen, muligens med unntak av heilt bakerst. Det er likevel noko med desse møta med Chelsea og spesielt PL-kampane på Stamford Brigde.

Dette er vel ein typisk kamp der Torres skal finne ut at om han siktar fem meter utanfor stolpen så trillar kanskje ballen innanfor og ender opp med hattrick. Så blir spørsmålet om United kan svare, for eg er ganske sikker på at det blir mål begge vegar denne kampen. Håpet mitt er iallefall at vi ikkje får noko tilsvarande i fjor, der Luiz avgjer kampen etter at han skulle vore utvist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke nekte på at jeg har forhåpninger til Torres når det gjelder denne kampen, det tror jeg han har til seg selv og, men det er vanskelig å si hvordan den mannen kommer til å oppføre seg på banen. Også blir det spennende å se hvordan forsvarsrekka kommer til å fungere, håper på: Ivanovic - Luiz - Cahill - Bertrand. Men skal ikke se bort i fra at det blir Ferreira - Ivanovic - Luiz - Bosingwa.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Kan ikke nekte på at jeg har forhåpninger til Torres når det gjelder denne kampen, det tror jeg han har til seg selv og, men det er vanskelig å si hvordan den mannen kommer til å oppføre seg på banen.

Er Torres egentlig med? Med tanke på det som har skjedd med bestemora hans.

Lenke til kommentar

de Bruyne er på utlån hvis du ikke er klar over det. Det er også mulig han blir på utlån enda en sesong. Så du får nok ikke se han i aksjon på søndag.

Det visste jeg intet om, det var bare at jeg kjenner en del fotballinteresserte belgiere som sier at han er lovende..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar
Usain St. Leo Bolt @usainbolt

@WayneRooney I see a great game coming up for you and the team today...United for life

CFC Line-up : Cech - Ivanovic, Cahill, Luiz, Bosingwa - Essien, Meireles, Malouda - Sturridge, Torres, Mata

De Gea, Rafael, Evans, Ferdinand, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Young, Welbeck, Rooney.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...