Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

51 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han oppsøker benet til Ivanovic. Det ser du klart.

Også?`er bare tull at det har noe å si. Han blir hindret. Langt ifra dive. Straffe? Greit om man dømmer, greit om man ikke.

Jeg mener straffen er så billig at det er utrolig at (tar deres ord) Englands beste dommer presterer å dømme på det der.

Nå må FA ta tak i dommerne. Det er bittert at vi klarer å få uavgjort, men det som gjør meg irritert er på hvilken måte det skjedde. Mulig 3-3 er et rettferdig bilde, men det veier ikke opp for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bra det ikke ble tap. Chelsea-supporterne burde føle seg heldige som får med seg et poeng. Cahill skulle vært utvist etter 14-minutter og får med seg to selvmål, ikke hverdagskost. Bortsett fra at de slipper unna røde kort da selvfølgelig, det er jo standard det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er flaks som gir Chelsea 1 poeng i dag.

Chelsea:

Skulle hatt Cahill utvist, ikke straffe der. Men soleklart frispark.

Et selvmål.

Rio får ballen i skuldra og får ballen utenfor de gea rekkevidde.

I tillegg spiller cech fantastisk, og Mata scorer en rusare av et mål.

United:

Taper kampen på uflaks og 6 minutter i andre omgang. Dominerer fullstendig i 80% av kampen, og bare god cech og dårlige avslutninger/avleveringer gjør at Chelsea henger med.

To helt greie og klare straffer.

Skulle helt klart vært tre united poeng!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han oppsøker benet til Ivanovic. Det ser du klart.

Også?`er bare tull at det har noe å si. Han blir hindret. Langt ifra dive. Straffe? Greit om man dømmer, greit om man ikke.

Jeg mener straffen er så billig at det er utrolig at (tar deres ord) Englands beste dommer presterer å dømme på det der.

Nå må FA ta tak i dommerne. Det er bittert at vi klarer å få uavgjort, men det som gjør meg irritert er på hvilken måte det skjedde. Mulig 3-3 er et rettferdig bilde, men det veier ikke opp for det.

3-3 er langt fra rettferdig, og webb gjør ingen avgjørende feil fordel united. Straffene er riktige, og i tillegg skulle Chelsea hatt rødt.

Helt på bærtur er du nå.

Cahill skulle vært utvist etter 14-minutter og får med seg to selvmål, ikke hverdagskost. Bortsett fra at de slipper unna røde kort da selvfølgelig, det er jo standard det.

Hør på de i studio du.

Ikke at de kan så mye, men de sa faktisk at Welbeck skulle hatt frispark, og det skulle isåfall ført til rødt kort.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du er kun ute etter å provosere. Straffe nummer 1 er grei, straffe nummer 2 er utrolig billig. Det røde kortet: Cahill fratar ikke Welbeck en klar målsjanse. Han er på vei vekk fra mål. Gult kort og frispark kunne vært gitt.

Det er ikke rødt kort med mindre man fratar noen en soleklar målsjanse. Den er IKKE soleklar. De i studio prøver i allefall å være nøytrale.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

De i studio er ikke fasit på noe som helst. PR-kåte, sensjonshungrige og partiske som få. Møkkapanel.

Når det er sagt synes jeg 3-3 er et fair resultat sett under ett. United klart beste i førsteomgang, totalt fraværende de første 5 av 2. omgang men tok seg klart opp utover omgangen. Synes den andre straffen er noe tvilsom, men noen dive er det absolutt ikke. Den eneste soleklare diven jeg så i dag var David Luiz sin som Mata var et kusehår unna å putte på, hadde det vært rettferdig eller Emil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...