bjaa Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er nok folk som bor der det ikke er utbygd for adsl Og har Inkasso historikk så de ikke kan få fasttelefon heller... Og da sitter de på tv-chat & kontantkort Det er vell 14, 15 åringer som bare driver å skravler der nesten.... Og det er derfor de bytter sex mot kontant kort Du har vært der nede BjaA ?? Kjenner til miljøet... Jaja, hvis det er noe du vil snakke om eller at du trenger et kontantkort... så vet du hvor jeg bor Syns detta var et gullkorn jeg.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ja Wabby er litt tvilsom han Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg feiler stygt når det gjelder å finne det morsomme her... des,OUT! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jeg feiler stygt når det gjelder å finne det morsomme her... des,OUT! Din jævla gledes dreper Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Syns det var ett ekte gullkorn! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Din fordømte gledes dreper Jammen.... :o Hva var poenget da? Kongefritt har i ettertid forklart meg at jeg har en fullstendig mangel på "normal" humor. Kan være noe med det... des,OUT! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 :o Dere drangedalinger asså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå