Theoballz Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei forum! Jeg er på full jakt etter en helt grei gaming pc og kom på ideen å sjekke finn. Det er en fyr som bor i Kopervik, nokså nært Stavanger hvor jeg bor som selger en maskin han har bygget selv. Dette står på annonsen: Maskinen: Windows 7 Ultimate 64-Bit Intel Core i5-2500K 3.30GHZ 6MB S-1155 Gigabyte GeForce GTX 560 OC 1GB PCI-E DVI/HDMI Corsair 8GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC 12800 1600MHZ(2X4GB) Asus Sabertooth B3 P67 S-1155 ATX OCZ ZS Series 750 Watt Power Supply OCZ Agility 3 2.5" 60GB SSD SATA/600 MLC Nylig oppgradert - Det vil si at disse delene jeg har nå er cirka 5-6 uker gamle! NZXT Hush Silent Mid-Tower Case BLURAY Brenner DVD-Rom Skjerm: Philips 220CW 22" LCD Medfølgende ekstrautstyr: Logitech G11 Tastatur Ideazon Gaming Mus Ny eller brukt: Brukt Jeg får altså med en kraftig maskin med SSD, sammen med en skjerm for rundt 7000 kr ( fikk prutet litt ) Har snakket med han på skype, han har vist meg pcen og er bare et par år eldre enn meg. Noe som jeg synes er litt sketchy er at han kjøpte masse nye deler for 5 uker siden for så å plutselig bestemme seg for å slutte med gaming. Synes dette virker litt rart. Jeg får mye for pengene og følger med kvitteringer på alt. Det store spørsmålet er: Tørr jeg? Tusen takk for svar, må bestemme meg kjappt! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei forum! Jeg er på full jakt etter en helt grei gaming pc og kom på ideen å sjekke finn. Det er en fyr som bor i Kopervik, nokså nært Stavanger hvor jeg bor som selger en maskin han har bygget selv. Dette står på annonsen: Maskinen: Windows 7 Ultimate 64-Bit Intel Core i5-2500K 3.30GHZ 6MB S-1155 Gigabyte GeForce GTX 560 OC 1GB PCI-E DVI/HDMI Corsair 8GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC 12800 1600MHZ(2X4GB) Asus Sabertooth B3 P67 S-1155 ATX OCZ ZS Series 750 Watt Power Supply OCZ Agility 3 2.5" 60GB SSD SATA/600 MLC Nylig oppgradert - Det vil si at disse delene jeg har nå er cirka 5-6 uker gamle! NZXT Hush Silent Mid-Tower Case BLURAY Brenner DVD-Rom Skjerm: Philips 220CW 22" LCD Medfølgende ekstrautstyr: Logitech G11 Tastatur Ideazon Gaming Mus Ny eller brukt: Brukt Jeg får altså med en kraftig maskin med SSD, sammen med en skjerm for rundt 7000 kr ( fikk prutet litt ) Har snakket med han på skype, han har vist meg pcen og er bare et par år eldre enn meg. Noe som jeg synes er litt sketchy er at han kjøpte masse nye deler for 5 uker siden for så å plutselig bestemme seg for å slutte med gaming. Synes dette virker litt rart. Jeg får mye for pengene og følger med kvitteringer på alt. Det store spørsmålet er: Tørr jeg? Tusen takk for svar, må bestemme meg kjappt! Har du mulighet til å hente varen selv er det jo veldig greit . Da får du se at pcen fungerer først. Eventuelt så har finn en sånn betalingsgaranti der finn "holder" på pengene dine inntil du har fått varen og godkjent varen. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hvis selgeren har kvitteringene er det et kanonkjøp, hvis ikke er det greit kjøp, pga manglende garanti (med mindre man registrerer komponentene online og får produsentgaranti, hvilket kan være mulig?) :o) Samma oppsettet koster en god del mer nytt på Dustinhome. Spør om EKTE Windows :o) Edit: Jeg antar du har en harddisk liggende som du kan bruke til lagring og større spill? Endret 31. januar 2012 av phlake Lenke til kommentar
Theoballz Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Faren hans kommer inn til stavanger imorgen og kan ta med pcen, så han kommer til meg :S Lenke til kommentar
Theoballz Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Allright, takk folkens Tror jeg kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå