CFM Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei, jeg må ha en TV i den nye leiligheten og ettersom jeg sitter 3,5.4m unna TV'n så er vel rundt 42" passe størrelse. Med andre ord ser jeg etter en 46". Jeg er først og fremst ute etter bildekvalitet og at bildet ikke hakker ved sakte panorering, men er også ute etter innebygd wifi og støtte for DLNA så jeg kan vise bilder og filmer fra dataen over nettverket. Bør helst støtte flest mulig filformater da. Samt kanskje også styre TV'n med telefonen, for fancy-faktorens skyld. 3D er jo også fancy, men ikke et must (eller kanskje litt). Men i den store jungelen av TV'er så har jeg sett litt på Samsung i prisklassen 6-9000kr. Denne er vel ganske grei? Eller er det noen andre merker jeg bør se på? Tar uansett en tur i butikk for å se på TVene før jeg bestemmer meg, men greit å ha en liten anelse på hva jeg bør se på. Kan også legge til at jeg skal kjøre spill og filmer via en PS3. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Mye tv for pengene med den prisen er det et godt kjøp litt cloading og slikt men det er det bare å overse i denne pris klassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå