Øystein.F. Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Både jul, nyår og ferie er godt forbi. Året er i ferd med å starte for alvor. Les hele saken Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kjenner at jeg også gler meg til februar Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kjenner det svir litt i pungen når det kommer hele 3 rpg spill i februar. FF XIII-2, Last Story og Kingdoms of Amaulur og om ikke det er nok kommer Mass Effect tidlig i Mars. Gleder seg selv om det er en dyr hobby Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Mye bra som kommer. The Darkness 2 er forhåndsbestilt. Skal også ha The Last Story, og er veldig spent på Dear Esther og Alan Wake. KoA:R kjøper jeg når det blir billigere. Samme med MGS HD Collection. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Egentlig bare Jagged Alliance back in action jeg skal ha denne mnd. Lenke til kommentar
yellowpheasant Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 ENDELIG får Wii-brukerne noe å sikle over annet enn Zelda og Mario! Dette blir rått! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Elkjøp hadde nettilbud på The Darkness 2 på søndag, jeg slo til. Prøvde demoen, og mens jeg ikke ble frelst av Bulletstorm-tilnærmingen eller den nye grafikken (som isolert sett jo er fantastisk fin) ble jeg frelst av The Darkness som en uvelkommen mørk passasjer enda en gang. Jeg gleder meg overraskende mye til å like det første spillet så godt som jeg gjør. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Fikk FFXIII-2 i posten i dag. Kan ikke fatte hvorfor jeg bestilte det, siden jeg mislikte XIII så mye... Håper dette er mye bedre. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sukk .. Etter jeg så den ninjaen på hovedbilde så trudde jeg et nytt Tenchu hadde kommet. Maybe another time Rikimaru:-/ Men gleder meg til mange spill her (sikle) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 The Last Story er forhåndsbestillt. Kingdoms of Amalur må jeg se ann pengene til... men preview av spillet hos Gametrailers ser fristende ut. (Prøvd demoen også) Final Fantasy venter jeg på tilbud med da XIII var skuffende og Eurogamer ga litt blandet kritikk mot det: Quote: "Final Fantasy 13-2 is a mixed success, then. Smart, engaging mechanics and a novel structure ensure that it is compelling on a functional level. But it presumes you care about fixing a broken world that the previous game failed to make loveable, or even knowable." :/ Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvor er Metal Gear Solid: HD Collection ?!? Gleder meg sanseløst til å få prøvd det ut på torsdag Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Haha, så ikke nederst i artikkelen med en gang -_- My bad! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har aldri hørt om The Last Story, men jeg kunne ikke dy meg fra å pre-ordre det på elkjop.no Så veldig bra ut, og jeg likte Lost od. som mistwalker lagde sist. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ser at eit stor spel mangler på lista her. Er det ingen som veit at twisted metal kjem 17 februar? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ingen av de spillene der tror jeg blir bra UFC 3 kommer jeg nok til å kjøpe. Ordentlig bra demo. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hva med Crusader Kings II? Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg gledet meg til 7554, Spillet hvor man spiller som Vietnam mot en teknologisk overlegen stat helt siden det ble annonsert her i nov/des. Har alle glemt det? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ville bare dele denne, gleder meg stort ps: Review begynner på 1 minutt akkurat Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gjesp.. nok en bunke med søppel. De får nok solgt en del, folk setter jo ned standarden for hver dag som går denne generasjonen. So much money, deliver som more crap in record time. Dont think about quality, just quantity. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Veldig gøy å se at dere tok med The Last Story, av spillene på listen er det det jeg ser klart mest frem til, og spesialversjonen er allerede forhåndsbestilt. Ellers savner jeg også Crusader Kings II, men alt i alt skal jeg ikke klage når dere en sjelden gang går litt utenfor de største seriene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå