Gå til innhold

Når kommer Sony Ericsson Xperia Arc S med Android 4.0?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Månedsskiftet mars-april i følge SE egne sider... så får vi håpe det ikke blir noen forsinkelser.

Har selv Arc og avventer evt kjøp av nyere mobil før jeg ser hva ICS gjør med denne da jeg egentlig er fornøyd med hw, kunne selvsagt vært litt raskere og batteriet bedre, men når det er sagt er vel batteritid et problem med alle smarttelefoner jeg har brukt.

 

Hvordan er batteritiden på denne da? Gjennomsnittlig? Bedre? Verre?

Lenke til kommentar

 

Hvordan er batteritiden på denne da? Gjennomsnittlig? Bedre? Verre?

 

Vil vel si batteritiden er gjennomsnittlig, på mine smarttelefoner har jeg siden jeg stort sett ladet hver natt, både mine iPhones og Android mobiler, eneste smarttelefonen med god batteritid jeg har hatt var faktisk xperia x1....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det skjer ting i forhold til ICS og Sony Ericsson sine 2011-modeller.

 

I dag er Beta sluppet til Xperia™ arc S, Xperia™ neo V og Xperia™ ray.

Beta kan ikke installeres på den originale Xperia™ arc eller Xperia™ neo grunnet ulik partisjonering.

 

I forhold til Alpha-versjonen er nå radioprogramvaren slått på og godkjent slik at telefonen faktisk kan brukes som en telefon (og FM-radio også klar).

 

Kan lastes ned og installeres men anbefales ikke til andre enn utviklere foreløpig.

 

Får håpe at ting går med raske skritt mot release, og at annen partisjonering ikke skaper forsinkelser på den originale Xperia™ arc eller Xperia™ neo.

 

-td

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oppdatering her:

http://blogs.sonymob...from-mid-april/

 

The first Xperia models to receive the upgrade will be Xperia arc S, Xperia neo V and Xperia ray. For these first models, the rollout will start mid-April and continue over 4-6 weeks.

 

Following on, Xperia arc, Xperia PLAY, Xperia neo, Xperia mini, Xperia mini pro, Xperia pro, Xperia active and Sony Ericsson Live with Walkman will receive their scoop starting from the end of May/early June.

 

The availability and scheduling of this software upgrade and specific models upgradeable to Android 4.0 will vary by market and carrier requirements.

 

Må si jeg er litt skuffet nå, tidligere gikk SE offensivt ut og lovte tidlige oppdateringer og alt tydet på at de denne gangen skulle klare det.

Kjøpte nesten xperia S igår og akkurat nå er jeg glad jeg ikke gjorde det. Tenkte at jeg skulle se hva ICS klarte å få ut av min Arc først, men nå begynner jeg å bli lei av utsettelsene på Android-modellene fra SE/Sony... Vil ha garantier før jeg evt kjøper ny xperia...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrulling skal være i gang nå :)

 

http://www.xperiablog.net/2012/04/13/2011-xperia-android-4-0-ics-updates-start-rolling-out-nordics-first/

 

Sony Mobile has just confirmed that the Android 4.0 Ice Cream Sandwich update has started to roll out for three of its 2011 Xperia handsets (Xperia arc S, Xperia neo V and Xperia ray). The update is available as we speak for consumers in Sweden, Denmark, Iceland, Finland and Norway. Other markets will see the update become available over the next 4-6 weeks.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...