Børre Eirik Helgerud Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg er heldig jeg!!!!!! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Toppmeisen er ikke så vanlig lenger,men det er noe morsomt og friskt med denne fuglen som jeg liker! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Javisst er den heldig, og du er flink! Godt fanget øyeblikk med toppmeisen! Pluss for matbiten! Artig bilde! God 4'er! 1 Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Takk skal du ha Svein! Når du gir 4 er det bra!!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kjempeflott Børre! En vakker liten krabat dette med skikkelig fin hodepryd. Fokuset sitter godt planta der det skal. Utsnittet er godt og bakgrunnen fin. Likte dette. 1 Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Takk skal du ha Morten!!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Du er jo både heldig og dyktig. Her er det ingenting å utsette på hverken motiv eller det tekniske. 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 perfekt fugle bilde av en nydelig fugl.. teknisk og komposisjons messig meget flott utført. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Tusen takk skal dere ha!!!! Det viser at det går an å få skarpe og gode bilder med billig fotoutstyr også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg