Torpedo_Peter Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Urgh, lydsnobber. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Urgh, lydsnobber. Hehe var morsom den stripen, men når det gjelder musikk har det litt mer å si hva man bruker Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager på porta pro sin lyd... Har prøvd mange headset til samme pris og de er udugelige i forhold. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Var relativt imponert over porta pro for prisen når jeg prøvde dem, men jeg er ikke noen connoisseur. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da har dere prøvd feil headsettpå feil sted. Det er som med alt annet, man må bare vite hvor så kan du for jævlig mye mer bang for buck en de fleste andre. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har liggende et gammelt portapro set, kan ikke akkurat skryte av det, lydbildet er ikke akkurat pent. Har også en førstegenerasjon Sennheiser PX100, dette har fått mange timer brukdstid, har et bedre lydbilde, og tåler evig mye juling. Bare så synd sennheiser har "ødelagt" PX100 med px100-II versjonen. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager på porta pro sin lyd... Har prøvd mange headset til samme pris og de er udugelige i forhold.Mitt hovedproblem med porta pro er at det er den ubestridte mesteren av å tvinge deg til å høre hva andre folk lytter til på bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå