Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Igjen ikke-argumenter. Hva mener du disse sitatene betyr? 2 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Det er hva hun sier og det demonstrerer herrefolkets mentalitet.. du må skjønne at hun har lært disse holdningene et sted også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Så nå er vi tilbake på idéen om et jødekomplott? Jesus. Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Å, er det et komplott fordi at hun sier det hun gjør? Jesus var forøvrig en motstander av disse gærningene (uten at jeg ønsker noe debatt om akkurat det emnet). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 "du må skjønne at hun har lært disse holdningene et sted også." Tror du det foregår en massiv opplæring av jøder / eller at dette er et enkelttilfelle med en gal person? Det skal faktisk ikke forundre meg at du går for det førstnevnte. Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Vel, det er vanlig jødisk herrementalitet, men ikke noe "komplott" som du bæljer om. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Du trekker litt raske slutninger, RoaldN. Det du gjør er like logisk som å poste en video av en hvit person som slenger bemerkninger til en svart person (som inneholder at den hvite er sjefen over den mørkhudede personen), for så å dra konklusjonen at alle hvite personer mener dette. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke kjør de sammenligningene der, da kan han konsentrere seg om dem i stedet for å forklare seg på ordentlig. Jeg venter fortsatt. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det er hva hun sier og det demonstrerer herrefolkets mentalitet.. du må skjønne at hun har lært disse holdningene et sted også. Du er veldig kjapp med avtrekkeren her. Uttalelsene til ei dame som åpenbart ikke er helt frisk kan ikke brukes til å bevise en jødisk konspirasjon. Det er ikke nok. Om jeg skulle fulgt din logikk så kunne jeg påstått at alle menn fra Bergen drev overgrep mot barn fordi Lommemannen er fra Bergen - den store "pedofili-konspirasjonen i Bergen". De har jo kontor fra TV2 der også, og de styrer aviser som Bergens tidende. Kontroll av media - akkurat som du hevder at jødene har. De er mektige, disse pedofile Bergenserne. Huff og huff. Nei, jeg velger nok heller å si at lommemannen var et ikke helt friskt individ fremfor en bitte liten bit av en ondskapsfull organisasjon. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 "Vi" dvs folket har ingenting vi skulle ha sagt når det kommer til oljefondet, det er ikke verre enn å se på infrastrukturen. Vi folket? Er det en gruppe som inneholder både deg og meg, men ikke folk som har politikk som jobb og ikke hobby? Ja, du medgir at goy er rasistisk, men samtidig glatt ignorerer rasismen pga at det kommer fra en jødinne.. om det var en hvit kvinne som sa noe tilsvarende.. Hvor sa jeg at jeg ignorerte rasismen? Jeg sa at det er akkurat som om en nordmann sier jævla pakkis til en bussjåfør. Det beviser ingenting, ikke en gang at den som uttrykkr det er en rasist. Kanskje er han/hun bare sint og sier ting han/hun egentlig ikke mener. Jeg skjønner ikke hvordan du greier å få en uttalelse om at Europa vil ikke overleve uten masseimmigrasjon fra den tredje verden til å være noe annet en rasistisk og ondsinnet.. men det er vel sosialliberalisten i deg igjen.. Hvor sier hun det? I et tilfeldig valgt av de mange hvitmels-klippene postet hører jeg følgende: "I think there is a resurgence of antisemitism because at this point Europe has not yet learned how to be multi-cultural. And I think we are going to be part of the throes of that transformation, which must take place. Europe is not going to be the monolithic societies they once were. Jews are going to be at the center of that. It's a huge transformation for Europe to make: They are now going into a multicultural mode and Jews will be resented because of our leading role." (Eventuelle skrivefeil er mine.) Min oversettelse/tolkning skal du få gratis: "Den økende antisemmitismen skyldes at at Europa ennå ikke har lært å være multikulturelle. Det er en uungåelig forandring som vi (jødene) kommer til å være en del av. (Landene i) Europa kommer ikke til å være de monolittiske samfuinnene de en gang var, og jøder kommer til å være sentrale i denne forandringen. Det er en enorm forandring for Europa: De går nå inn i en multikulturell tid og jøder kommer til å bli mislikt på grunn av vår ledende rolle." Ingen steder sier hun at Europa ikke vil overleve uten masseimmigrasjon. Immigrasjonen er allerede et faktum, og det er ikke noe som tyder på at den utviklingen kommer til å reverseres. Det kan man like eller ikke, men det er altså ikke snakk om en innvandring Europa behøver, men en innvandring vi faktisk har. Det er - og her er jeg enig med Spectre - urealistisk å tro at Europa kan bli monolittiske (etnisk enraset) igjen. Så langt er det bare snakk om et "fait accompli". Det folk henger seg opp i er utsagnet om jødenes "ledende rolle" i den multikulturelle tiden. Det tolker jeg (igjen, helt gratis) som velmenende eller forhåpningsfullt, ikke som at hun vet noe vi ikke vet og er så dum at hun sier det på TV... Geir Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Which must take place. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Which must take place. Ja, som sagt, siden masseinnvandringen allerede er et fait accompli, så må den nødvendigvis det. Hva er alternativet? Geir Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) I think there’s a resurgence of antisemitism because at this point in time Europe has not yet learned how to be multicultural, and I think we’re gonne be part of the throes of that transformation, which must take place. Europe has not yet learned how to be multicultural. And I think we are going to be part of the throes of that transformation, which must take place. Europe is not going to be the monolithic societies that they once were in the last century. Jews are going to be at the center of that. It’s a huge transformation for Europe to make. They are now going into a multicultural mode, and Jews will be resented because of our leading role. But without that leading role, and without that transformation, Europe will not survive. Which must take place. Ja, som sagt, siden masseinnvandringen allerede er et fait accompli, så må den nødvendigvis det. Hva er alternativet? Geir Deportasjoner, bevistgjørelse på jødisk-inspirert tankegods, fjerning av frimureri. Endret 1. februar 2012 av RoaldN Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Men det er vel bedre å fokusere på disse akk så skumle muslimene (som forøvrig gærningen på bussen også nevnte) enn de som iverksetter masseimmigrasjonen til vesten. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Deportasjoner, bevistgjørelse på jødisk-inspirert tankegods, fjerning av frimureri. Og hvordan skal du få til det? Hva er oddsene for at dere klarer å overbevise den jevne europeer om at deportasjoner og antisemmitisme plutselig er en god idé igjen? Og, ikke minst: Hva er sjansen for at Europa overlever en ny omgang med nasjonalisme? Geir 1 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Det er kun med nasjonalisme vi vil overleve, det er redningen. Hvor mange innvandrere som lever fullstendig i undergrunnen ved hjelp av kriminalitet er det i dagens Norge? 20000 er det som myndighetene tør innrømme. Skal vi bare la disse bli "absorbert og håpe på det beste" slik vi har gjort inntil nå? Selvsagt ikke. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Men det er vel bedre å fokusere på disse akk så skumle muslimene (som forøvrig gærningen på bussen også nevnte) enn de som iverksetter masseimmigrasjonen til vesten. Grunnen til at noen av oss fokuserer på islam er ikke at muslimer generelt er så skumle. Det er fordi de - i motsetning til de aller fleste europeiske jøder - har en kultur som er vanskeligere å forene med våre humanistiske idealer. Og selvsagt er den mer flåsete begrunnelsen at jødene så sjelden sprenger seg selv i luften på t-banen. Folk flest ser ingen grunn til å frykte jødene blant oss, ikke en gang de som ellers ikke liker israels politikk og sionismen. Det er kun med nasjonalisme vi vil overleve, det er redningen. Det skal du få lov å mene. Jeg spurte hvordan du ser for deg at det skal foregå. Geir 2 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) "Humanistiske idealer" = satanisme. Bombing av kvinner og barn i land som på ingen måte truer vår eksistens.. det er dine verdier. 99.9% av jødene er pro-Israel og for bombing av Iran og de vil at oss goyim skal gjøre jobben for dem. Endret 1. februar 2012 av RoaldN Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nei. Jeg er motstander av krigføringen i Irak og Afganistan. Den såkalte krigen mot terror har ingenting med humanisme å gjøre. Men du svarer ikke på spørsmålet... Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå