vekkreist Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 fra gamezone.no Det går rykter både i spill magasiner og på nettet om at en versjon av Grand Theft Auto er på vei til XBOX, her er det vi vet. På IGNs sider www.ign.com står det å lese at Rockstars superselger GTA Vice City er under utvikling til XBOX og at spillet muligens vil være i butikkene før jul! Som mange vet er det Sony som innehar alle rettigheter til spillet GTA Vice City på konsoll markedet, men Rockstar har nå funnet ut hvordan de skal kunne gi ut spillet på XBOX. Tittelen på XBOX vil kun være "Vice City", for ved å ta bort "Grand Theft Auto" fra tittelen har de lov til å publisere spillet til andre konsoller. Selve spillet vil være identisk med PC versjonen av spillet og det er meget mulig at XBOX versjonen vil inneholde noen ekstra godbiter. Lanseringsdatoen ikke enda er fastsatt og vi vet ikke mer om spillet enn det vi skriver her. ---------------------------- stemmer dette er jeg en lykkelig mann!!! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Jaja, stemmer dette så er det jo veldig bra for Xbox-folket. Spillet er jo glimrende, slik sett er det bra at flere får muligheten til å prøve det. For PS2 derimot er ikke dette veldig bra. Xbox begynner å få svært godt fotfeste, og hvis denne foreløpig eksklusive tittelen også blir tilgjengelig gjennom Microsoft-konsollen så vil nok mange velge den fremfor PS2. Greit nok det, en konsoll dreier seg først og fremst om spillene den kan sporte. Men jeg håper uansett at selve GTA-konseptet forblir en PS2-greie. Det er tross alt et stort salgsargument, og mange kjøpte (kjøper) PS2 kun med tanke på å spille GTA. Uten denne eksklusive giganten vil kanskje færre spillutviklere satse stort på PS2-titler.. Lenke til kommentar
vekkreist Skrevet 20. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 enig med deg der.. men PS2 har jo fortsatt Grand tourismo, SOCOM og et par andre eksklusive lisenser. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 når du nevner gran turismo, kommer jeg på hvor mye jeg gleder meg til gran turismo 4! 8) Lenke til kommentar
beeed Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Er det ikke sånn at når man lager en slik ekslusiv avtale mellom en konsoll og et spill, så innebærer det slt innholdet i spillet? 3D-modelleringene, missionene, tekst, karakterer, stemmer, lyder, kildekode osv. Mener å ha hørt noe sånt en gang i tiden. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 ja, men avtalen til sony varer til 2004 eller noe. Da kan rockstar gjøre det de vil med det. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Hva er vits med å bytte navn fra GTA:VC til bare VC? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Ja, leste i Official Uk Xbox magazine at Vice city kommer til xbox i 2003(!) , med ekstra missions, våpen, bydeler++ Men nå ryktes det jo om at halo skal til ps2 . Broren min har ps2, så jeg trenger den ikke, bruker å spille socom hos han, men bare single player, han har ikke internett Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Jaja, stemmer dette så er det jo veldig bra for Xbox-folket. Spillet er jo glimrende, slik sett er det bra at flere får muligheten til å prøve det. For PS2 derimot er ikke dette veldig bra. Xbox begynner å få svært godt fotfeste, og hvis denne foreløpig eksklusive tittelen også blir tilgjengelig gjennom Microsoft-konsollen så vil nok mange velge den fremfor PS2. Greit nok det, en konsoll dreier seg først og fremst om spillene den kan sporte. Men jeg håper uansett at selve GTA-konseptet forblir en PS2-greie. Det er tross alt et stort salgsargument, og mange kjøpte (kjøper) PS2 kun med tanke på å spille GTA. Uten denne eksklusive giganten vil kanskje færre spillutviklere satse stort på PS2-titler.. vi forbrukere får det bedre og sony tjener litt mindre penger enn før, jeg ser ikke helt noe problem her. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 hvis det blir nye ting til vc på xbox må jeg kjøpe xbox......som jeg måtte kjøpe ny pc til gta,gta2 ,ps til gta:london og ps2 til 3ern,vc og selvsagt en ny pc til vc og gta 3 til pc. grandtheftauto till i die!!! Lenke til kommentar
vekkreist Skrevet 20. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Hva er vits med å bytte navn fra GTA:VC til bare VC? LES-> "Tittelen på XBOX vil kun være "Vice City", for ved å ta bort "Grand Theft Auto" fra tittelen har de lov til å publisere spillet til andre konsoller" there u go Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Vel gta vice er jo ikke så ekstremt bra, konseptet er bra. Når man kommer til den grafiske siden. Så jeg håper på at Rockstar ikke gjør en ren konvertering ps2 til Xbox utgaven, fordi vc kunne trengt en oppdatering når det gjeller grafikken (ta foreks. strippern i enerommet). Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Tar jeg ikke feil går avtalen ut i slutten av 2003! God bless DC Lenke til kommentar
beeed Skrevet 20. august 2003 Rapporter Del Skrevet 20. august 2003 Hva er vits med å bytte navn fra GTA:VC til bare VC? LES-> "Tittelen på XBOX vil kun være "Vice City", for ved å ta bort "Grand Theft Auto" fra tittelen har de lov til å publisere spillet til andre konsoller" there u go Nei, du LES-> Jeg spurte: Er det ikke sånn at når man lager en slik ekslusiv avtale mellom en konsoll og et spill, så innebærer det slt innholdet i spillet? 3D-modelleringene, missionene, tekst, karakterer, stemmer, lyder, kildekode osv. Mener å ha hørt noe sånt en gang i tiden. Duztey svarte: ja, men avtalen til sony varer til 2004 eller noe. Da kan rockstar gjøre det de vil med det. Da hjelper det ikke å bytte navnet da!! Check the posts; then answer! Lenke til kommentar
vekkreist Skrevet 21. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2003 yea yea. Uansett..så må vi bare vente og se. Håper den kommer ihvertfall :smile: Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. august 2003 Rapporter Del Skrevet 21. august 2003 Gleder meg mer til "True Crimes: Street Of L.A." til Xbox jeg Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. august 2003 Rapporter Del Skrevet 21. august 2003 Men nå ryktes det jo om at halo skal til ps2 . Ja, og det neste Zelda spillet vil være ekslusivt på PC!!! (PS! Microsoft vil ikke gi ut Halo på Ps2). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. august 2003 Rapporter Del Skrevet 21. august 2003 Men nå ryktes det jo om at halo skal til ps2 . Ja, og det neste Zelda spillet vil være ekslusivt på PC!!! (PS! Microsoft vil ikke gi ut Halo på Ps2). var på forsiden av et pc blad jeg så, major news visstnok, husker ikke hvilket... Lenke til kommentar
Smurfi82 Skrevet 24. august 2003 Rapporter Del Skrevet 24. august 2003 Forsiden på EDGE referer til et nytt action spill fra Sony som heter ett eller annet, og bladet kaller det "HALO for PS2" Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2003 Rapporter Del Skrevet 24. august 2003 Forsiden på EDGE referer til et nytt action spill fra Sony som heter ett eller annet, og bladet kaller det "HALO for PS2" Killzone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå