amitiel Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Veldig usikker på hvordan jeg skal få til dette... Etter mye pc styr har jeg nå 3 versjoner av windows xp installert, spør ikke meg hvordan. Vil gjerne bare ha en C: men uten en personlig IT-mann å spørre om råd så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få til det. Prøvde et program som skulle upartisjonere harddisken men det var etter at jeg prøvde å bruke det at jeg fikk en ekstra xp installasjon så jeg tror ikke jeg gjorde det riktig. Hjelp? El er det sykt vanskelig? :-S Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Her har du altså gått løs på pc'n din (gud forby om du skulle herpa noen andre sin maskin) med programvare du ikke aner hvordan det skal brukes. Jeg trur at det du trenger akkurat nå, det er som du selv sier det - en personlig IT-mann. Heldigvis så spør du på rett plass. Jeg vet hvor du finner personlige IT-folk. De jobber som oftest der du kjøper pc'en og tar sikkert gjerne imot maskinen for reparasjon. Det koster nok litt, men så får du din personlige IT-mann til å renske maskinen din for uhumskheter slik at den fremstår som god (som ny?). Lykke til Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er ikke "sykt vanskelig", nei, men du må vite både hva du driver med, og også akkurat hvordan du vil ha det, ellers risikerer du å ende sånn du har gjort nå: med masse rot. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 En relativt enkel løsning er å installere Windows på nytt. Da må du bare velge å slette alle partisjoner, og lage en ny. Det gjøres på dette steget i installasjonen: http://pcsupport.about.com/od/operatingsystems/ss/instxpclean1_7.htm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå