hwknut Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 har tenkt å kjøpe meg en pc, men så hvet jeg ikke kordan kabinett jeg vil ha :-? . er lian li noe å satse på? er det bedre en chieftec? Lenke til kommentar
VATN Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 lian li er kvalitets kabinett. mykje bedre men også dyrare enn chieftec. har du pengane kjøp lian li! Lenke til kommentar
woohaa Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 kjøp Lian Li When money is no object and you want the best of the best with exceptional configuration, performance, and quality, our first Editors' Choice goes to the Lian Li PC-6089A. Lian Li continues to push the limits of what is possible with case technology and lives up to its much-deserved reputation as an industry leader. http://www.tomshardware.com/howto/20030211...11/case-31.html Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 er det noen plasser man kan kjøpe lian li til litt billiere en microplex? har ikke så mye penger og det er irriterende at det ikke følger med psu :-? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Gå for LePont! De er enda fetere, iallefall i min mening. Test hos Overklokking.no også. Verdt hver krone! PS: Hvis du ikke liker utseende på det de har testet må du sjekke ut Aluminimumsfargen og Champagne! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Gå for LePont! De er enda fetere, iallefall i min mening. Test hos Overklokking.no også. Verdt hver krone! PS: Hvis du ikke liker utseende på det de har testet må du sjekke ut Aluminimumsfargen og Champagne! skal sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå