Matsmeister Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hei. Har et irriterende problem med min nye pc. Når jeg skriver på forum eller generelt, må jeg ofte klikke på nettleseren i tid og utide pga av at den ser ut til å bli deselected av noe, som gjør at jeg må klikke på vinduet med det jeg drev på med for å skrive vidre. Dette gjelder også når jeg spiller diverse spill, spillene blir plutselig satt til minimert og jeg må klikke på dem for å fortsette å spille. Har googlet litt rundt, og mange av svarene er at den personen har noe virus eller lignende, men det nekter jeg å tro jeg har, siden jeg fikk pc'n i går og har stort sett kun vært inne på dette forumet eller facebook + at jeg har AntiVirus program. Noen som har vært plaget av det samme jævelskapet og fant en løsning? Bare når jeg skrev dette måtte jeg klikke på nettleseren fem ganger for å fortsette å skrive, så det sier vel litt om hvor ofte dette skjer. Edit: Tenkte jeg skulle scanne igjennom pc'n for sikkerhetsskyld, og resultatet ser dere nedenfor. Endret 31. januar 2012 av SuprMats Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 er det en bærbar? Kanskje du kommer borti trackpad eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Stasjonær, med razer abyssus og microsoft tastatur uten noe touch saker på. Spilte nettopp 2 timer uten problem, men så kom det tilbake. Just dont get it :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå