Emils. Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Fy faan den Deadline day sendinga til tv2 er direkte tragisk.tragiske gjester å de sender de samme innslagene hele tiden.De snakker selvsagt bare om de samme klubbene hele tiden Er det så veldig hett på overgangsmarkedet i dag da? Så du forrige innslag så så du grunnen til at det ikke bare er å fyre på som det har blitt gjort tidligere. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Går rykter om at Gourcuff er på vei til Arsenal på lån ut sesongen. Personlig tror jeg ingen kommer inn til Arsenal, verken lån eller kjøp, men å ha han i stallen resten av året hadde vært nyttig. "Yoann Gourcuff's agent, Jean-Pierre Bernes, confirms there is no interest in the player at this moment. Also rejects Sevilla links" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Overgangsvinduet i Italia stengte for 8 minutter siden, dvs. ingen Tevez til Milan! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Fy faan den Deadline day sendinga til tv2 er direkte tragisk.tragiske gjester å de sender de samme innslagene hele tiden.De snakker selvsagt bare om de samme klubbene hele tiden Slå av/la vær å se på? Hører flere klager på dødt på sky sin sending også. Rart mtp. den sinnsyke aktiviteten det er nå... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Hvor er det Tv2 sender nå egentlig? Ingen Karlsen er nedtur, han er jo den som faktisk veit noe om overganger. Er det noen andre speidere/agenter/etc som er med i studio? Veit han egentlig så mye? Det er ikke bare Ruiz-gate jeg lurer på hvor han har stappet hodet. Han veit jo klart mest av de som har vært innom studio i løpet av året. Han treffer slevsgt ikke på alt, men han veit hvordan overgangshandlene fungerer. Angående Ruiz har vel han også truffet greit, slik jeg har skjønt det har Riuz spilt dårlig, men glimper til i enkelte tilfeller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Inter har kjøpt Freddy Guarin. Sterke rykter om Wesley S på vei til Man U nå! Neppe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Tror ikke vi kommer til å ha noen spillerkjøp. Vi skal jo tross alt spille kamp nå. Stoke er det som er viktig nå. Ikke andre klubbers spillere Endret 31. januar 2012 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Official: Arsenal have signed Thomas Eisfeld from Borussia Dortmund. -S. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Er direkte skuffet over årets vindu. Tror jeg er blitt bortskjemt etter hva som skjedde i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Official: Arsenal have signed Thomas Eisfeld from Borussia Dortmund. -S. Bekreftet hvor? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 http://www.arsenal.com/news/news-archive/thomas-eisfeld-completes-move-to-arsenal Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Nicky Maynard, Vaz Te og som nevnt, Ravel Morrison på vei til West Ham. Veldig utypisk Sam Allardyce. Håper fortsatt på Tevez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Og jeg håper fremdeles på at Big Sam henter El Hadji Diuof. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Går rykter om at Gourcuff er på vei til Arsenal på lån ut sesongen. Personlig tror jeg ingen kommer inn til Arsenal, verken lån eller kjøp, men å ha han i stallen resten av året hadde vært nyttig. Spiller hvis navn uttales Jerk off. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 [ɡuʁkyf] Eventuelt ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Nja, med litt godvilje. Må nok bare vente til sommeren. Neste år... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Mariappa spiller fra start for Watford idag. Tviler på at han blir Newcastle-spiller. U21 landslagsspiller Marvin Sordell spiller ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Nicky Maynard, Vaz Te og som nevnt, Ravel Morrison på vei til West Ham. Veldig utypisk Sam Allardyce. Håper fortsatt på Tevez Nicky Maynard er nok ingen Tevez, men har fortsatt et godt potensiale til å bli en stor spiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Er direkte skuffet over årets vindu. Tror jeg er blitt bortskjemt etter hva som skjedde i fjor. Er en stor serierunde i kveld. Setter nok en stopper for mange klubber som må prioritere kamp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Jelavic klar for Everton. Blir spennende å se om han er noe god. 7 mill ble for mye for West Ham, men han gikk angivelig for mindre til Everton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå