Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Transfer deadline 31.01.2012

Gjest Slettet-w7DZlO15

33 stemmer

1. 1. Hvilken/hvilke klubb/klubber vil signere en eller flere spillere i løpet av de gjenstående timene?

• Liverpool FC.
    • Man Utd FC.
    • Arsenal FC.
      0
    • Chelsea FC.
    • Man City FC.
    • Tottenham Hotspurs FC.
    • Annen klubb.

Anbefalte innlegg

Fy faan den Deadline day sendinga til tv2 er direkte tragisk.tragiske gjester å de sender de samme innslagene hele tiden.De snakker selvsagt bare om de samme klubbene hele tiden

Er det så veldig hett på overgangsmarkedet i dag da? Så du forrige innslag så så du grunnen til at det ikke bare er å fyre på som det har blitt gjort tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går rykter om at Gourcuff er på vei til Arsenal på lån ut sesongen. Personlig tror jeg ingen kommer inn til Arsenal, verken lån eller kjøp, men å ha han i stallen resten av året hadde vært nyttig.

"Yoann Gourcuff's agent, Jean-Pierre Bernes, confirms there is no interest in the player at this moment. Also rejects Sevilla links"

Lenke til kommentar

Hvor er det Tv2 sender nå egentlig?

Ingen Karlsen er nedtur, han er jo den som faktisk veit noe om overganger. Er det noen andre speidere/agenter/etc som er med i studio?

Veit han egentlig så mye? Det er ikke bare Ruiz-gate jeg lurer på hvor han har stappet hodet.

Han veit jo klart mest av de som har vært innom studio i løpet av året. Han treffer slevsgt ikke på alt, men han veit hvordan overgangshandlene fungerer.

Angående Ruiz har vel han også truffet greit, slik jeg har skjønt det har Riuz spilt dårlig, men glimper til i enkelte tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...